تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799118474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس دانشگاه پیام نور: 14 نمایندگی این دانشگاه در خارج از کشور فعال اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشگاه پیام نور: 14 نمایندگی این دانشگاه در خارج از کشور فعال اند قزوین-ایرنا- رییس دانشگاه پیام نور کشور گفت: این دانشگاه دارای حدود 500 مرکز دانشگاهی در داخل کشور و 14 نمایندگی فعال در خارج از کشور است.


به گزارش ایرنا دکتر"ابوالفضل فراهانی" پنجشنبه شب در آیین افتتاح ساختمان شماره دو دانشگاه پیام نور مرکز قزوین افزود: 840 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در گروه های مختلف علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، هنر و کشاورزی در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند.
وی بومی گزینی را مبنای پذیرش دانشگاه پیام نور دانست و خاطرنشان کرد که این شیوه ضمن فراهم کردن امکان اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان محل تحصیل موجب سلامت اخلاقی دانشجویان نیز شده است و به جرات می توان گفت این دانشگاه کمترین مشکل را در این زمینه و مسائل سیاسی داشته است.
فراهانی افزود: اکنون 600 هزار مربع فضای آموزشی در این دانشگاه در حال ساخت و یا تکمیل است که امیداوریم تا پایان سال جاری 80 درصد این فضاها به اتمام برسد.
وی خاطرنشان کرد: حدود 95 درصد فضای عمرانی آموزشی دانشگاه پیام نور ملکی است و هیچگونه وابستگی به خارج از دانشگاه ندارد.
فراهانی گفت: یکی از نکات قابل توجه در این دانشگاه این است که 100درصد نیاز مدیریت را از درون خود فراهم کرده که این عامل باعث شده است نه تنها نیازی به خارج از دانشگاه وجود نداشته باشد، بلکه بعنوان تامین کننده نیروهای سایر نهادهای دولتی و نیروی متخصص جامعه نیز باشد.
رییس دانشگاه پیام نور توسعه کیفی را از اولویت های اساسی این دانشگاه در سال جاری عنوان کرد و افزود: این دانشگاه کتاب محور است و خوشبختانه در برنامه توسعه کیفی نگاه ما به اعتبارات مربوط به منابع درسی ویژه است به گونه ای که در یکسال اخیر برابر سه سال گذشته منابع دانشگاه تامین شده است.
فراهانی با بیان اینکه تمام منابع درسی دانشگاه در حال بازنگری است گفت: البته با ارزیابی واقع بینانه می بینیم که بسیاری از منابع درسی این دانشگاه مانند منابع سایر دانشگاه های کشور است در عین حال کار بازنگری در حال انجام است.
وی افزود: این دانشگاه همانطور که در بخش فرهنگی هیچ گونه محدودیت مالی قائل نیست در ارتباط با تامین منابع درسی نیز چه منابع نوشتاری و چه الکترونیکی حمایت های خاصی را در دستور کار دارد.
فراهانی گفت: دانشگاه پیام نور با راه اندازی رشته های تحصیلی کاربردی، بخشی از نیاز تخصصی علاقه مندان به ورود بازار کار و حرفه را تامین می کند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین نیز در ادامه این آیین با اشاره به رشد پیشرفت علمی کشور به خصوص در زمینه انرژی هسته ای گفت: امیدواریم شاهد فرارسیدن روزی باشیم که به جای نفت تولیدات علمی ما به جهانصادر شود.
"ایوب رحیمی" افزود: امروز که جهان استکبار پس از 35 سال تلاش بی وقفه برای شکست انقلاب اسلامی، دست از توطئه برنداشته، ملت ایران با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به تلاش های خود در دفاع از این مرزو بوم ادامه می دهد.
وی گفت: اکنون که تمام اطراف جمهوری اسلامی را ناامنی ناشی از حضور بیگانگان احاطه کرده تنها کشوری که مردم آن در آرامش و امنیت زندگی می کنند ایران است و این امنیت مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهدا و فرزندان غیور این میهن اسلامی است.
رحیمی در ادامه نقش دانشگاه ها را در کاهش آسیب های اجتماعی و حل بحران های کشور مهم دانست و خاطرنشان کرد: ستاد کاهش آسیب های اجتماعی در استانداری قزوین تشکیل شده و تاکنون 15آسیب اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر و طلاق را شناسایی کرده که برای پیشبرد فعالیت های آن و حل چنین آسیب هایی دست نیاز خود را به سوی دانشگاه ها دراز کرده و از تمام ایده ها و ابتکارات دانشگاهیان استقبال می کنیم.

7388 /538/614


30/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن