تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803697270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این دانشگاه دارای 14نمایندگی در خارج از کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشگاه پیام نور این دانشگاه دارای 14نمایندگی در خارج از کشور است قزوین-ایرنا- رییس دانشگاه پیام نور کشور گفت: این دانشگاه در حال حاضر دارای حدود 500 مرکز دانشگاهی در داخل کشور و 14نمایندگی فعال در خارج از کشور است.


به گزارش ایرنا دکتر"ابوالفضل فراهانی" پنجشنبه شب در مراسم افتتاح ساختمان شماره دو دانشگاه پیام نور مرکز قزوین افزود: در حال حاضر 840 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در گروه های مختلف علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، هنر و کشاورزی در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند.
وی بومی گزینی را مبنای پذیرش دانشگاه پیام نور دانست و اضافه کرد: این شیوه علاوه بر فراهم کردن امکان اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان محل تحصیل موجب سلامت اخلاقی دانشجویان نیز شده است و به جرات می توان گفت این دانشگاه کمترین مشکل را در این زمینه و مسائل سیاسی داشته است.
فراهانی ادامه داد: در حال حاضر 600 هزار مربع فضای آموزشی در این دانشگاه در حال ساخت و یا تکمیل است که امیداوریم تا پایان سال جاری 80 درصد این فضاها به اتمام برسد.
وی خاطرنشان کرد: تقریبا حدود 95 درصد فضاهای عمرانی آموزشی دانشگاه پیام نور ملکی است و هیچگونه وابستگی به خارج از دانشگاه ندارد.
فراهانی ادامه داد: یکی از نکات قابل توجه در این دانشگاه این است که 100درصد نیاز مدیریت را از درون خود فراهم کرده است که این عامل باعث شده است نه تنها نیازی به خارج از دانشگاه وجود نداشته باشد، بلکه بعنوان تامین کننده نیروهای سایر نهادهای دولتی و نیروی متخصص جامعه نیز باشد.
رییس دانشگاه پیام نور توسعه کیفی را از اولویت های اساسی این دانشگاه در سال جاری عنوان کرد و افزود: این دانشگاه کتاب محور است و خوشبختانه در برنامه توسعه کیفی نگاه ما به اعتبارات مربوط به منابع درسی ویژه است به گونه ای که در یکسال اخیر برابر سه سال گذشته منابع دانشگاه تامین شده است.
فراهانی با بیان اینکه در حال حاضر تمام منابع درسی دانشگاه در حال بازنگری است، گفت: البته با ارزیابی واقع بینانه می بینیم که بسیاری از منابع درسی این دانشگاه مانند منابع سایر دانشگاه های کشور است.
این مسوول یادآور شد: این دانشگاه همانطور که در بخش فرهنگی هیچ گونه محدودیت مالی قائل نیست در ارتباط با تامین منابع درسی نیز چه منابع نوشتاری و چه الکترونیکی حمایت های خاصی را در دستور کار دارد.
وی گفت: دانشگاه پیام نور با راه اندازی رشته های تحصیلی کاربردی، بخشی از نیاز تخصصی علاقه مندان به ورود بازار کار و حرفه را تامین می کند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین نیز در ادامه این مراسم با اشاره به رشد پیشرفت علمی کشور به خصوص در زمینه انرژی هسته ای گفت: امیدواریم در کشور شاهد فرارسیدن روزی باشیم که به جای نفت تولیدات علمی ما به دنیا صادر شود.
"ایوب رحیمی"افزود: امروز که دنیای استکبار پس از 35 سال تلاش بی وقفه برای شکست انقلاب اسلامی، دست از توطئه برنداشته ، ملت ایران با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به تلاش های خود در دفاع از این مرزو بوم ادامه می دهد.
وی ادامه داد: اکنون که تمام اطراف جمهوری اسلامی را ناامنی ناشی از حضور بیگانگان احاطه کرده است تنها کشوری که مردم آن در آرامش و امنیت زندگی می کنند ایران است و این امنیت مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهدا و فرزندان غیور این میهن اسلامی است.
رحیمی در ادامه نقش دانشگاه ها را در کاهش آسیب های اجتماعی و حل بحران های کشور مهم دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ستاد کاهش آسیب های اجتماعی در استانداری قزوین تشکیل شده و تاکنون 15آسیب اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر و طلاق را شناسایی کرده است که برای پیشبرد فعالیت های آن و حل چنین آسیب هایی دست نیاز خود را به سوی دانشگاه ها دراز کرده و از تمام ایده ها و ابتکارات دانشگاهیان استقبال می کنیم .
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: امروز که دشمن کیان خانواده های ایرانی را با انواع تجهیزات و ترفندها هدف گرفته ، خانواده ها باید با حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خود در مقابل این هجمه ها مقاوم کنند که در این راستا دانشگاه ها نقش مهمی برای تقویت این فرهنگ دارند.
7388/ 614


30/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن