تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819830338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 105 هزار نفر از مردم د استان سمنان آموزش دیدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی بیش از 105 هزار نفر از مردم د استان سمنان آموزش دیدند سمنان - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان از ارائه آموزش های چهره به چهره بیش از 105 هزار نفر امسال در این استان خبر داد.


به گزارش روز پنجشنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ، سرهنگ " حسین پیوندی" آموزش را از ارکان اساسی پیشگیری اجتماعی عنوان کرد و گفت: ناجا توجه ویزه ای به توسعه آموزش به قشرهای مردم دارد.
وی به اقدامات پلیس در این حوزه اشاره و تصریح کرد: امسال تاکنون 904 نشست آموزش همگانی در مراکز گوناگون استان سمنان با حضور کارشناسان انتظامی برگزار شده است.
پیوندی با بیان اینکه در این نشست ها آموزش های متنوع و مربوط به هر قشر ارائه می شود اظهار داشت: در این نشست ها از آموزشهای کارشناسان پلیس در بخش های مختلف بهره گیری می شود.
وی افزود: این نشست ها در صنوف و اتحادیه های صنفی، مقاطع مختلف تحصیلی از جمله پیش دبستانی و دبستان، راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه ها، مساجد، دستگاه های دولتی و انجمن های اولیا و مربیان به طور مستمر برگزار می شود.
این مسوول انتظامی با تقدیر از همکاری دستگاه ها افزود: هرچه این تعامل تقویت شود خروجی آن را در ارتقای سطح امنیت و احساس آن در استان سمنان قابل مشاهده است.
پیوندی برپایی نمایشگاه را از دیگر برنامه های آموزشی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و افزود: تاکنون 82 مورد در این استان با همکاری فرماندهی انتظامی استان سمنان در نقاط مختلف برگزار شده است.
وی از اجرای 23 مورد مسابقه برای جلب مشارکت عمومی خبر داد و گفت: این موارد تنها بخشی از فعالیت های آموزشی و اجتماعی پلیس در استان سمنان است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار داشت: این معاونت برای مشارکت و همکاری با دیگر نهادها و دستگاه ها در اجرای طرح ها و برنامه های پیشگیرانه آمادگی کامل دارد و از برگزاری اینگونه اقدامات که کاهش آسیب ها و جرایم را به دنبال دارد، استقبال می کند.ک/1
1536/599


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن