تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803124717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس کمیسیون انرژی مجلس: موافق افزایش تعرفه های آب وبرق نیستم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس کمیسیون انرژی مجلس: موافق افزایش تعرفه های آب وبرق نیستم تهران - ایرنا - رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر چه قیمت آب پایین است، گفت: باید شرایط درآمدی مردم را هم در نظر بگیریم ، با افزایش قیمت آب موافق نیستم.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، علی مروی روز پنج شنبه در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب وفاضلاب ایران در جمع خبرنگاران افزود: باید بخش خصوصی وارد طرح ها وپروژه ها شوند و وزارت نیرو نیز از محل اعتبارات مابه التفاوت قیمت آب را جبران کند .
دهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب پس از چهار روز برگزاری امروز در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران به کار خود پایان می دهد .
وی در خصوص اینکه در قانون هدفمندی یارانه ها آمده که ظرف مدت پنج سال باید تعرفه آب به قیمت واقعی برسد، گفت: با توجه به شرایط مردم ، زمان کنونی برای افزایش قیمت مناسب نیست، اما ممکن است در زمان بررسی بودجه توضیحاتی از سوی مسئولان و متولیان امر ارائه شود که مجموعه نمایندگان مجلس نسبت به افزایش تعرفه ها قانع شوند.
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مساله آب ، امروز به عنوان یکی از موضوعات جدی مطرح است و اگر مسئولان، تصمیم گیران و مردم برای چاره جویی مشکل دست به دست هم ندهند باید منتظر وضعیت بدتری باشیم.
مروی با اشاره به اینکه باید فرهنگ سازی مناسبی در این زمینه صورت گیرد، گفت: امروز شرایط منابع آبی به گونه ای است که نیازمند عزم جدی عمومی هستیم .
وی با اشاره به توجه اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به مساله آب، افزود: یکی از راهکارها طرح الحاق موادی به قانون مالی دولت بود.
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مجوزهای صادره از سوی مقام معظم رهبری در زمینه توسعه منابع آبی، خاطر نشان کرد: مجوزی به میزان 10 میلیارد دلار برای مهار آبهای مرزی و دیگری 500 میلیون دلار برای شبکه آب شرب روستایی از محل منابع صندوق توسعه ملی صادر شد .
مروی گفت: روز گذشته نیز نمایندگان مجلس مصوب کردند که هزینه طرح های آبیاری کشاورزی 85 درصد از سوی دولت و 15 درصد توسط کشاورز و بهره برداران پرداخت شود .
وی با اشاره به اینکه استفاده از صندوق توسعه ملی ، اخذ تسهیلات بانکی، ال سی داخلی و مطالبات پیمانکاران از عمده مسایل مطرح شده از سوی پیمانکاران بود، اضافه کرد: مجلس به دنبال راهکارهایی است تا بخش خصوصی بتواند با آرامش و اطمینان وارد پروژه ها شوند.
اقتصام**1053**1601**


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن