تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805555660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیربهداشت: کار خیر شیرین و لذت بخش است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیربهداشت: کار خیر شیرین و لذت بخش است تهران-ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کار خیر بسیار شیرین و لذت بخش است و افرادی که اهل دل و معرفت هستند، متوجه این اقدام حسنه می شوند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا" سید حسن قاضی زاده هاشمی" روز پنجشنبه در همایش سراسری مدیران عامل خیرین سلامت کشور، اظهار امیداری کرد که مجمع خیرین سلامت همچون گذشته و در ادامه مسیر، پرشتاب تر حرکت کرده و با کیفیت بهتر از گذشته دل های مومنین را به سمت کار خیر جلب کنند.
وی افزود: در مقایسه با قبل از انقلاب اکنون موسسات فرهنگی فراوانی داریم که افراد را به سمت کارهای "خیر" رهنمون می کنند که در این راستا دولتمردان می توانند نقش داشته باشند به همین دلیل باید عامل کار "خیر" باشیم و تنها دعوت کردن افراد به این سمت و سو کفایت نمی کند.
قاضی زاده هاشمی با اشاره به فرازهایی از وصیت نامه امام (ره) در خصوص مجامع خیری گفت: مجامع خیری باید تشکل های مردمی خود را حفظ کنند.

** دستورالعمل جامع هماهنگی حوزه مشارکت و مجمع خیرین سلامت ابلاغ می شود
"سیدمحمد هادی ایازی" قائم مقام وزیر در امور مشارکتهای اجتماعی - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این همایش گفت: طی روزهای آینده دستورالعمل جامع هماهنگی بین حوزه های مشارکت های اجتماعی این وزارتخانه و مجمع خیرین سلامت ابلاغ می شود و با ابلاغ این دستورالعمل خیرین نباید دیگر نگرانی برای هماهنگی با استان ها و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور داشته باشند.
ایازی با بیان اینکه با ایجاد بخش مشارکت های اجتماعی در وزارت بهداشت، فعالیت های خیرخواهانه توسعه می یابد، گفت: لازمه تحول نظام سلامت، مشارکت مردم، آگاه سازی مردم در اصلاح سبک زندگی و همچنین اقدامات پیشگیرانه است.
وی با اشاره به استفاده از ظرفیت رسانه ها، فرهنگ و هنر در زمینه های بهداشت و درمان، گفت: باید کمپین هایی تشکیل شود تا مردم در کارهای خیرخواهانه مشارکت داشته باشند.
قائم مقام وزیر در امور مشارکتهای اجتماعی - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: باید سازمان های مردم نهاد، انجمن ها، خیریه ها و کانون های مختلف برای مشارکت مردم تشکیل شوند که البته این گونه نهادها هم اکنون در وزارت بهداشت شکل گرفته است و روسای دانشگاه های علوم پزشکی استان ها هر یک در سطح دانشگاه، قائم مقام مشارکت های اجتماعی ایجاد کرده اند.
ایازی اضافه کرد: باید از ظرفیت رسانه ها و اصحاب فرهنگی به نفع سلامت مردم، بهره گرفت.

** خیرین سلامت با کمک دولت با دستی باز به استقبال مشکلات می رود
"سیدرضا نیری" مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت نیز در این همایش خطاب به وزیر بهداشت، گفت: چنانچه 10 درصد به مجمع خیرین سلامت کمک شود، در آن صورت خیرین با دستی باز و با جرات بیشتر به سمت رفع مشکلات می روند.
وی اضافه کرد: دولت وارث یکسری مشکلات از گذشته است که شاید مهم ترین آن مساله بودجه باشد که البته با تلاش دولت بسیاری از مشکلات پشت سر گذاشته شده و مابقی نیز برطرف می شود اما ما باید سهم خود را در رفع این مشکلات ادا کنیم.
نیری افزود: مجمع خیرین سلامت با یکسری مشکلات روبه رو بوده و هست که البته با همکاری قائم مقام وزیر در امور مشارکت های اجتماعی، رفع می شود.
اجتمام(3)9105**1569


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن