تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمینه سازی برای مقصر جلوه دادن ایران در صورت شکست مذاکرات


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



زمینه سازی برای مقصر جلوه دادن ایران در صورت شکست مذاکرات
"بلینکن" بار مسئولیت رسیدن به توافق را بر دوش تهران گذاشته و گفت: «دستیابی به توافق، کاملاً به تمایل ایران برای برداشتن گام های ضروری بستگی دارد. گام هایی برای متقاعد کردن ما و شرکایمان و اثبات صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای این کشور.»



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، خبرگزاری رویترز (Reuters)، طی خبری زیر عنوان "رسیدن به توافق تا 24 نوامبر سخت است"، به نقل از "تونی بلینکن"، معاون مشاور امنیت ملی آمریکا نوشت: رسیدن به توافق تا ضرب الاجل 24 نوامبر سخت است اما غیر ممکن نیست.     "بلینکن" که باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا وی را به عنوان معاون وزارت خارجه انتخاب کرده است روز سه‌شنبه در جلسه تصدی پست جدید خود خطاب به قانونگذاران آمریکایی گفت: در من فکر می کنم در حال حاضر رسیدن به جایی که ما قصد داشتیم برویم، سخت باشد.     در ادامه این گزارش با اشاره به تلاش مقام آمریکایی برای گذاشتن بار مسئولیت مذاکرات بر عهده ایران، آمده است: "بلینکن" بار مسئولیت رسیدن به توافق را به جای واشنگتن بر دوش تهران گذاشته و گفت:  «دستیابی به توافق، کاملاً به تمایل ایران برای برداشتن گام های ضروری بستگی دارد. گام هایی برای متقاعد کردن ما و شرکایمان و اثبات صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای این کشور.»     مقامات آمریکایی سعی دارند با بیان اینکه حصول توافق هسته‌ای به ایران بستگی دارد، ایران را مقصر هر گونه عدم موفقیت در دستیابی به توافقی جامع جلوه دهند.      

 





۲۹/۰۸/۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن