تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بایرامی: شکست دادن پرسپولیس از گلزنی من مهمتر است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بایرامی: شکست دادن پرسپولیس از گلزنی من مهمتر است
کد خبر: ۴۴۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹ - 05 November 2014


مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به دیدار حساس تیمش مقابل پرسپولیس گفت: کاری به نتایج اخیر خودمان نداریم و می‌خواهیم در تهران از پرسپولیس امتیاز بگیریم.


مهرداد بایرامی در گفت‌وگو  تسنیم در مورد تقابل تیمش با پرسپولیس گفت: بازی سختی پیش رو داریم. پرسپولیس با توجه به بردی که در بازی قبل به دست آورد، حالا درصدد گرفتن سه امتیاز دیگر است تا شرایط خود را قبل از دربی بهتر کند. با این حال ما به این مسائل توجه نمی‌کنیم و خیلی انگیزه داریم. مطمئناً گسترش فولاد در این بازی نمایش متفاوتی خواهد داشت. ما به تهران می‌آییم تا پرسپولیس را ببریم.
وی در مورد نتایج ضعیف گسترش فولاد و باخت‌های متوالی این تیم اظهار داشت: ما در کادر فنی تغییراتی داشتیم و نمی‌توان انتظار داشت که خیلی زود همه چیز عوض شود. به هر حال کادر فنی نیاز به زمان دارد. از طرفی ما بدشانسی هم آورده‌ایم و همه چیز به مسائل فنی مربوط نمی‌شود. با این حال دیگر توجهی به نتایج گذشته نداریم و امیدواریم در بازی با پرسپولیس نتیجه خوبی بگیریم.
مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد اختلاف‌های اخیر بین فراز کمالوند و مهدی تارتار و حرف‌هایی که علیه یکدیگر زده‌اند، گفت: من نباید به حرف‌های این دو نفر ورود کنم، چون آنها مربی هستند و من هم بازیکن. من باید در چارچوب وظایف خودم حرف بزنم.
بایرامی در پاسخ به این سؤال که «آیا در تهران به پرسپولیس گل می‌زنی؟»، گفت: هر مهاجمی دوست دارد در هر بازی گل بزند و من هم تلاشم را در این مورد انجام می‌دهم. البته برای من شکست دادن پرسپولیس مهمتر از گل زدن است و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم. واقعاً برایم فرقی ندارد کدام بازیکن گل بزند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن