تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799052134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشور: ایران در بهبود شرایط عراق نقش مهمی ایفا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر کشور: ایران در بهبود شرایط عراق نقش مهمی ایفا کرد همدان- ایرنا- وزیر کشور با اشاره به وضعیت اخیر عراق و تحرکات وحشیانه گروهک تروریستی داعش در این کشور گفت: ایران در کمک به بهبود شرایط کشور عراق نقش مهمی ایفا کرد.


به گزارش ایرنا "عبدالرضا رحمانی فضلی" شامگاه چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان همدان افزود: اگر کمک، مشاوره، مستشاری، کمک معنوی، قدرت سیاسی و آموزش ایران نبود هیچ کس از حمله گروهک تروریستی داعش در عراق در امان نبود.
وی با ذکر این که ایران الگوی مقاومت در منطقه است، اظهار کرد: روزی ملت ایران نگران حمله گروهک های تروریستی به اماکن متبرکه و سقوط بغداد بودند که رییس جمهوری در شورای عالی اعلام کرد که اماکن متبرکه، بغداد و مرزهای مشترک ایران و عراق جزو خطوط قرمز ایران قرار دارد و اگر تروریستها در این حوزه ها وارد شوند با تمام توان وارد می شویم.
وی اضافه کرد: مردم عراق با الگو برداری از تفکر و منش بسیجی، 70 درصد از مکان هایی را که گروهک داعش تسخیر کرده بود، باز پس گرفتند.
وی بیان کرد: فرهنگ دینی و اسلامی ایران باعث این مقاومت در منطقه شده و این دو مولفه باعث عزت ملت ایران شده است.
*موضوع هسته ای
وزیر کشور گفت: روزی ایران با چهار سانتریفیوژ وارد مباحثه با غرب شد و آنها این را به رسمیت نمی شناختند و نیت خوانی می کردند.
وی افزود: ولی هم اینک دولتمردان غربی حق ایران برای انرژی صلح آمیز هسته ای را به رسمیت شناخته و اراک و فوردو و رقم چند هزار تایی سانتریفیوژ را نیز قبول کرده اند.
رحمانی فضلی بیان کرد: دشمنان با مانور، استفاده از شبکه های ماهواره ای، بنگاه های تیلیغاتی و راه اندازی جنگ ستارگان در فضای مجازی به اهداف خود نرسیدند.
وی بیان کرد: اختلاف غرب با ایران در ظاهر انرژی هسته ای و حقوق بشر است، ولی در اصل ناسازگاری تفکر لیبرالی با اسلام منجر به مخالفت با ایران شده است.
رحمانی فضلی افزود: دولتمردان غربی به علت ناسازگاری با ارزش های اسلامی هر موضوعی را بهانه ای برای تقابل با ایران قرار داده اند.
وی خاطرنشان کرد: غربی ها بعد از هشت دهه مبارزه با سوسیالیسم و از پا در آوردن نظام سرمایه داری و پیروزی لیبرالیسم تئوری دهکده جهانی با کدخدایی آمریکا را مطرح کردند.
وی بیان کرد: برای غربی ها تشکیل امپراتوری بزرگ دیگر با فروپاشی شوروی سابق و حضور مردمانی مجاهد و مقاوم و مستحکم در جغرافیای ایران بسیار دشوار شد.
وی اضافه کرد: دشمنان نظام بیش از 35 سال انواع تحریم ها و فشارها را بر ایران تحمیل کردند ولی شعار این ملت همان شعار اولین روزهای انقلاب است.
وزیر کشور با ذکر اینکه مقوله فرهنگ امر پیچیده ای است، گفت: رهبری فرزانه انقلاب در سه مقطع به تشریح مسایل فرهنگی پرداختند که اگر توجه می شد هم اینک شاهد وضعیت مطلوبی بودیم.
رحمانی فضلی تصریح کرد: زمانی که معظم له موضوع تهاجم فرهنگی را مطرح و تبدیل به یک جریان کردند افراد و روشنفکرانی که دل در گروه فرهنگ بیگانه داشتند طرح مقوله تهاجم فرهنگی را زیر سوال برده و آن را نقد کردند.
وی اضافه کرد: بعد از گذشت زمانی همه به دغدغه رهبری فرزانه انقلاب در زمینه تهاجم فرهنگی پی برده و متوجه طرح موضوع بسیار به موقع، پیشگیرانه و هدایتگر این امر شدند ولی آنچنان که باید به این مساله توجه نشد.
وی بیان کرد: رهبری فرزانه انقلاب مقوله تغییرات اجتماعی را در دانشگاه تهران مطرح کرده و سبک زندگی ایرانی اسلامی و آسیب های موجود را نیز در خراسان طرح موضوع کردند.
وزیر کشور گفت: دیانت، اسلامیت و حقانیت نظام اسلامی با وجود موانع ایجاد شده از سوی غرب، الگویی برای ملل آزاده شده و کشورهای جهان دنبال حریت، دیانت و ارزش های دینی هستند و این امر به دنیای مسیحیت نیز سرایت کرده است.
وی افزود: 35 سال پیش سران استکبار جهانی فروپاشی ایران را بعد از یک ماه نوید داده بودند اما هم اینک در صورت بروز هر گونه اختلافی در نظام بین الملل قدرت های جهانی، ایران را به عنوان عامل توازن در منطقه می دانند.
وزیر کشور به منظور شرکت در مراسم اختتامیه همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در همدان عصر امروز چهارشنبه وارد این شهر د و فردا (پنجشنبه) در این مراسم سخنرانی می کند.
7525/2624 **1917


28/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن