تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820157398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارسا پیروزفر و ستاره اسکندری در خانه‌ای قدیمی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بازدید محمد احسانی از پشت صحنه‌ی فیلم‌ سینمایی "نزدیکتر"
"پارسا پیروزفر" و "ستاره اسکندری" در خانه‌ای قدیمی
"مصطفی احمدی" اولین اثر خود را با نام "نزدیکتر" با بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، پگاه آهنگرانی، ستاره اسکندری و .. جلوی دوربین برده است.


به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، عصر روز گذشته "محمد احسانی" معاون ارزشیابی سازمان سینمایی به پشت صحه فیلم سینمایی  "نزدیکتر" اولین ساخته "مصطفی احمدی" رفت.

فیلم‌ سینمایی "نزدیکتر" در لوکیشنی واقع در خیابان زعفرانیه تهران در یک خانه‌ای قدیمی تصویربردری می‌شود که تهیه‌کنندگی این اثر را "حسن شکوفه" به عهده دارد.

همراه گروه و محمد احسانی وارد حیاط یک خانه‌ای قدیمی می‌شویم و بلافاصله عوامل به اتقبالمان می‌آیند  یک حیاط بزرگ با درختانی قدیمی توجه ما را به خود جلب می‌کند.

بعد از پله‌های حیاط بالارفته و به داخل خانه یعنی محل تصویربرداری سکانس می رویم تمامی عوامل از فیلم بردار، صدابردار، منشی صحنه، کارگردان و تهیه‌کننده ، بازیگران و باقی عوامل در آنجا حضور داشتند و مشغول ضبط پلان بودند و بعدبه احوال‌پرسی با "محمد احسانی" و گروه همراهش می‌پردازند و چند دقیقه‌ای ضبط را متوقف می کنند و بعد "محمد احسانی" کنار کارگردان پشت مانیتور می نشینند و با هم مشغول تماشای ضبط پلان می‌شوند.

در این پلان ستاره اسکندری و مجید بحرانی بازی داشتند که هر دوی آنها در آشپزخانه مشغول پیاز خرد کردن بودند. چندین بار این پلان گرفته شد تا پلان نهایی تایید شد.

در اتاقی دیگر بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، پگاه آهنگرانی و شیرین یزدان بخش هم حضور داشتند.
بعد به سراغ "مصطفی احمدی" کارگردان اثر می‌روم.

او درباره این فیلم می‌گوید: "نزدیکتر" یک فیلم کاملا خانوادگی است که موضوع آن چندان عجیب و غریب نیست و بارها در آثار دیگر شاهد این موضوع در فیلم‌ها بوده‌ایم و ته قصه‌ام را با امید به پایان برده‌ام.

بعد به سراغ ستاره اسکندری می‌روم و از او درباره نقشش در این سریال می‌پرسم.

وی گفت: بعد از چندین سال دوری از سینما بدلیل فیلم‌نامه ی خوب این اثر علاقمند به بازی در این فیلم شدم و موضوع این اثر درباره فردی است که پس از سالها به ایران باز می گردد و با آمدن او ماجرا‌ها و رازهایی در یک خانواده اتفاق می‌افتد.

سپس همه گروه که از صبح زود مشغول تصویربرداری بودند کار را تعطیل کردند و هرکدام از دوستان خداحافظی کرده و لوکیشن را ترک کردند.

گفتنی است: فیلم سینمایی " نزدیکتر" اولین ساخته "مصطفی احمدی" هم اکنون در حال تصویربرداری برای حضور در سی و سو مین جشنواره فیلم فجر است.




انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن