تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802220837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عامل اسیدپاشی اصفهان مشکل روانی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: عامل اسیدپاشی اصفهان مشکل روانی دارد
استاندار اصفهان گفت: گزارشات و فیلم ها نشان می دهد که فرد اسیدپاش از مشکلات روانی برخوردار بوده است.
خبرگزاری ایسکا نیوز: استاندار اصفهان گفت: گزارشات و فیلم ها نشان می دهد که فرد اسیدپاش از مشکلات روانی برخوردار بوده است.

رسول زرگرپور استاندار اصفهان با اشاره به آخرین پیگیری های انجام شده در حادثه اخیر اسیدپاشی اظهار داشت: چندین گروه از کارآگاهان در سطح ملی و نیروهای امنیتی بررسی های دقیق و کاملی کرده و یک چتر امنیتی را ایجاد کرده اند.

وی ادامه داد: تعداد قابل توجهی مظنون وجود دارد، اینکه فردی مشخص متهم اصلی باشد هنوز مشخص نیست و بررسی ها ادامه دارد، بنابراین هیچ متهمی را به عنوان متهم اصلی دستگیر نکرده ایم.

زرگرپور با اعلام اینکه بررسی این موضوع در مرحله حساسی قرار دارد، افزود: به دلیل حساسیت اطلاعات را خیلی بیان نمی کنیم تا به تصمیمات و پیگیری ها در مورد شناسایی های انجام شده خللی وارد نشود.

وی  در ادامه به وجود انگیزه روانی در حادثه اسیدپاشی اشاره کرد و گفت: تا زمانی که فرد اصلی دستگیر نشود با قطعیت نمی شود دلیل این حادثه را تشخیص داد، حادثه دیدگان از هر گروهی بوده اند و آخرین مورد هم خانمی محجبه در خانواده ای جبهه رفته بود اما گزارشات و فیلم ها نشان می دهد که فرد از مشکلات روانی برخوردار بوده است.

استاندار اصفهان بیان داشت: سه دلیل و انگیزه پیش روی ماست. انگیزه شخصی به این دلیل که برخی خانم ها ارتباطاتی داشته اند، انگیزه روانی و سوم انگیزه عقیدتی که می تواند با توجه به پوشش خانم ها باشد چراکه آن ها در گروه رفتاری متفاوتی هستند و احتمال ضعیفی دارد زیرا که از هر دو گروه رفتاری هم نمونه اسیدپاشی داشته ایم.

زرگرپوربا تاکید بر اینکه هیچ التهابی در استان اصفهان وجود ندارد، گفت:  پس از پر آبی زاینده رود مردم در وضعیت مسرت بخشی هستند، آن چه بود جوسازی رسانه بیگانه و شبکه های مجازی بود، شاهد ما هم باز بودن مدارس و حضور حداکثری دانش آموزان و دانشجویان در محل تحصیل است. درست است که غیبت هایی هم شد اما قابل توجه نبود.

وی اعتصاب عمومی در اصفهان را کذب محض دانست و افزود: این اعتصابی که از سوی بیگانگان اعلام شد حتی صفر درصد هم رخ نداد. این نشان از یک بلوغ فکری و سیاسی در مردم است که این شایعات بر آن ها اثری ندارد.

استاندار اصفهان در ادامه  به اقدامات بازدارنده  و اقدامات استانداری اشاره کرد و تصریح کرد: ما ضریب امنیتی شهر را بالا بردیم، به شایعات به موقع پاسخ دادیم و حتی عملیات روانی انجام دادیم.

زرگرپور در پاسخ به این سوال که کلیپی از مظنونان اسیدپاشی در فضای مجازی می چرخد که نیروهای امنیتی آن ها را مورد ضرب و شتم قرار داده اند، بیان داشت: این موارد کذب است، نیاز به چنین کاری نیست به لطف خدا و توان شبانه روزی در سطح ملی به مردم قول و تعهد داده ام هرکس در هر لباسی و وابسته به ارگانی باشد معرفی خواهیم کرد. قوه قضاییه هم اسیدپاشان را به اشد مجازات خواهد رساند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جو کاذبی ازسوی رسانه های بیگانه ایجاد شد، اما در شهر اصفهان داستان و اتفاق خاصی نداشتیم. دلیل آن هم حضور حداکثری مردم در محل کار و تحصیل بود.




چهارشنبه, 28 آبان 1393 ساعت 16:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن