تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803328439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت ایران هرگز خیانت فتنه‌گران و حامیان آنها را فراموش نخواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عارفی در نطق میان‌دستور:
ملت ایران هرگز خیانت فتنه‌گران و حامیان آنها را فراموش نخواهد کرد
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: فتنه، بزرگ‌ترین ضربه را به حرکت رو به رشد نظام وارد کرد و دشمنان، این ملت را که به واسطه رادمردی و اعتماد به نفس مردان و زنان آن مجبور به عقب‌نشینی شده بود مجددا امیدوار کرد و آنچه که امروز به عنوان تحریم هوشمندانه از سوی استکبار بر ملت ما به ناحق روا داشته می‌شود، نتیجه همان حرکت ذلیلانه فتنه‌گران است.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، فرج‌الله عارفی نماینده مردم جیرفت عنبرآباد در جلسه علنی امروز چهارشنبه در تذکر شفاهی با گرامی داشت هفته بسیج گفت: بسیج مظهر رشادت، همت، ایثار، علم، نوآوری، خلاقیت، ابتکار، امنیت و نظم و مایه اقتدار ملت است و تا زمانی که فرهنگ بسیجی در دفاع بود اراده ملت ما بر اراده ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی و سلاح‌های گوناگون تفوق داشت.
 
وی افزود: امروز ضرورت دارد تا فرهنگ بسیج در توسعه اقتصادی کشور مورد توجه مسئولان قرار گیرد و اگر از این ظرفیت عظیم علمی، تجربی و تخصصی استفاده شود، یقینا همچون دفاع مقدس توفیق فوق‌العاده‌ای در همه امور کشور خواهیم داشت.

نماینده مردم جیرفت عنبرآباد گفت: فتنه، بزرگ‌ترین ضربه را به حرکت رو به رشد نظام وارد کرد و دشمنان، این ملت را که به واسطه رادمردی و اعتماد به نفس مردان و زنان آن مجبور به عقب‌نشینی شده بود مجددا امیدوار کرد و آنچه که امروز به عنوان تحریم هوشمندانه از سوی استکبار بر ملت ما به ناحق روا داشته می‌شود، نتیجه همان حرکت ذلیلانه فتنه‌گران است. فتنه و فتنه‌گر، همه نیروهای انقلاب در همه جناح‌ها را مورد هجمه قرار داد و هر کس که به فتنه و فتنه‌گر نظر عنایتی داشته باشد، خیانتکار است و ملت بزرگ ایران هرگز خیانت فتنه‌گران و حامیان آنها را فراموش نخواهد کرد و به همین جهت رهبر معظم انقلاب فرمودند فتنه خط قرمز نظام است.
 
عارفی خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: ما ضمن حمایت از تیم مذاکره‌کننده اعلام می‌کنیم که آمریکا و استبکار جهانی غیرقابل اعتماد است، تیم ما به آنها امتیازات زیادی داد، اما آنها هیچ امتیازی به ملت ما ندادند و از این جهت برای دنیا و  بعضی از ترسوهای داخلی این امر مسجل شد که آمریکا و استکبار غیرقابل اعتماد است و این مسئله، برای ما دستاورد بزرگی است.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم که دشمن در مقابل ما زانو بزند، باید بر توانمندی‌های داخلی تکیه کنیم و اگر کشور قدرتمند شود و اقتصاد در وضعیت خوبی به سر برد، قطعا دشمن عقب‌نشینی خواهد کرد، بنابراین پیشنهاد می‌کنم 50 درصد از دیپلماسی هسته‌ای را به امر دیپلماسی اقتصادی اختصاص داده شود تا این ظرفیت عظیم موجود با توسعه صادرات در خدمت رشد اقتصادی کشور قرار گیرد.
 
عارفی خطاب به رئیس جمهور و با اشاره به وعده‌های انتخاباتی وی خاطر نشان کرد: شما در دوران انتخابات گفتید که مشکلات اقتصادی کشور ظرف 100 روز حل می‌کنید و مشکل بیکاری برطرف خواهد شد، آمارها نشان می‌دهد که اگر به سرعت وارد عمل نشوید، بحران بیکاری آسیب جدی به خانواده‌ها خواهد زد و آنها که حامی نظام هستند، دچار مشکل می‌شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: جنوب کرمان گنج ایران است، اما متاسفانه از این گنج استفاده نمی‌شود. اگر ذره‌ای تدبیر شود، این منطقه می‌تواند نقش مهمی در اقتصاد ایفا کند. در این منطقه میلیون‌ها محصول تولید می‌شود که متاسفانه به لحاظ اینکه استان کرمان استان پهناوری است، توان مدیریت این منابع عظیم را ندارد، لذا تقاضای ما این است که هرچه سریع‌تر مدیریت جنوب کرمان مستقل شود.  
 
این نماینده مجلس نهم خاطرنشان کرد: در جنوب کرمان بیش از ۳۰ اداره کل، سازمان، دانشگاه، شرکت دولتی داریم یعنی زیرساخت‌های اداره آماده استانی شدن وجود دارد، لذا انتظار مردم است که تدبیر رئیس جمهور را در منطقه خود ببینند.


انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن