تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799139671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا بداند تشدید تحریم‌ها هیچ تغییری در روند پیشرفت ملت ایران ایجاد نخواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رهبر در نطق میان‌ دستور:
آمریکا بداند تشدید تحریم‌ها هیچ تغییری در روند پیشرفت ملت ایران ایجاد نخواهد کرد
یک نماینده مجلس گفت: آمریکا بداند تشدید تحریم‌ها هیچ تغییری را در روند پیشرفت ملت غیور ایران ایجاد نخواهد کرد و مانند گذشته در روند توسعه و پیشرفت کشور فعالیت خواهند داشت.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی  امروز (دوشنبه 26 آبان) در نطق میان‌ دستور خود، گفت: آمریکا بداند تشدید تحریم‌ها هیچ تغییری را در روند پیشرفت ملت غیور ایران ایجاد نخواهد کرد و مانند گذشته در روند توسعه و پیشرفت کشور فعالیت خواهند داشت.

وی ادامه داد: در یکی از کارکردهای نهادهای بین‌المللی به ویژه نهادهای بین‌المللی فعال در حوزه اجتماعی، نفوذی نرم و خزنده در کشورها و تغییر استحاله فرهنگ بومی کشورهای مختلف در جهت منافع و راهبردهای نظام سلطه وجود دارد و موضوعی است که بارها در نسخه‌های صندوق بین‌المللی پول، یونسکو، سازمان بهداشت جهانی و دیگر نهادهای مشابه برای کشورهای در حال توسعه مشاهده شده می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس، اظهار داشت:‌ اخیراً در اقدامی بی‌سابقه و بدون اطلاع و هماهنگی با مراکز قانون‌گذار و برخلاف اصول 77 و 125 قانون اساسی در حوزه زنان و خانواده به بهانه تحقق برنامه پنجم توسعه با تفاهمنامه‌ای با صندوق جمعیت سازمان ملل در ایران به امضا رسیده است که مفاد پذیرفته شده با گذشت پنج ماه به اطلاع افکار عمومی نرسیده است.

رهبر اضافه کرد: تفاهمنامه همکاری پنجمین برنامه کشور در قالب پنج برونداد کاری مشترک با صندوق جمعیت سازمان ملل با عنوان تقویت ظرفیت ملی در جهت تدوین و اجرای برنامه حمایتی برای نهاد خانواده و خانوارهای دارای سرپرست زن و زنان کم بضاعت است که در روز 21 خرداد 93 توسط معاونت زنان و خانواده نهاد ریاست‌ جمهوری و مدیر صندوق جمعیت سازمان ملل در ایران در محل این معاونت به امضا رسید.
 
این نماینده مجلس گفت: سؤال مهم از مسئولان آن است که چگونه قرار است سازمان بین‌المللی با مبانی غربی و سکولار در یکی از دینی‌ترین زمینه‌ها و شئونات اداری جامعه یعنی خانواده و خانوده سالم برای کشور مسلمانی چون ایران بسته و الگو ارائه کند و به ایجاد خانواده‌ای سالم در کشور ایران کمک کند.
 
رهبر اضافه کرد: قرار است چه راهبرد کلانی به کشور ایران دیکته شود و اساساً خانواده سالم مد نظر این نهاد بین‌المللی چه نسبتی با خانواده سالم مد نظر اسلام دارد.
 
وی افزود:‌ در برنامه‌ریزی‌های سازمان ملل مواردی چون به رسمیت شناختن آزادی‌های جنسی بی‌قید و شرط افراد، کاهش نرخ باروری، کندی رشد جمعیت به منزله پایه توانمندسازی اقتصادی زنان، پیشرفت جوامع در عرصه‌های مختلف و کلید مقابله با فقر یاد شده است، در واقع صراحتاً باروری و فرزندآوری را مانعی برای پیشرفت زنان، خانواده و اجتماع تلقی می‌کند.
 
رهبر تاکید کرد: جمعیت سازمان ملل متحد از آموزش زنان و دختران به عنوان ابزاری برای کاهش رشد جمعیت یاد می‌کند در حالی که راهبرد کلان نظام جمهوری اسلامی کاملاً با آن مغایر است.
 
نایب‌ رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس، تصریح کرد: بر اساس تفاهمنامه موارد استخدام مشاوران ملی با نظارت صندوق جمعیت سازمان ملل برای ارائه کمک فنی، استخدام مشاوران بین‌المللی برای ارائه کمک فنی به معاونت، تشکیل بانک اطلاعات زنان و زنان سرپرست خانوار، حمایت از دوره‌های آموزش بومی شده برای کارمندان سازمان‌های دولتی، قضایی، نیروهای پلیس و ...، آموزش آموزشگر برای تدریس خانواده سالم و وارد کردن مباحث خانواده سالم به محتوای آموزشی کلاس‌ها به تصویب رسیده است.
 
رهبر، افزود: برونداد دیگر صندوق با همکاری مرکز آمار ایران، پژوهشکده آمار و دانشگاه تهران دانشگاه علوم اجتماعی و گروه جمعیت‌شناسی در حال انجام است، در قالب این برونداد مرکز آمار ایران پژوهشکده آمار و گروه جمعیت‌شناسی اقداماتی را در حال انجام دارد.
 
وی افزود:‌ بنابراین مطابق این توافقنامه داده‌های جمع‌آوری شده که کاملاً مرتبط با مسائل امنیت ملی و راهبرد جمهوری اسلامی ایران است به صورت دقیق و مبسوط در اختیار سازمان ملل قرار داده شده است.
 
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس خاطرنشان کرد: از رئیس‌ جمهور درخواست می‌شود نسبت به پذیرش این تعهدات توضیحات لازم را ارائه کند و در جهت تحقق فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر تأکید بر سیاست‌های افزایش جمعیت معاونت زنان و خانواده نسبت به اجرایی شدن مواد 220 و 230 قانون برنامه توسعه،‌قانون حمایت از خانواده اقدام شود.
 
انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن