تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821147840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهکاری برای مقابله با Refresh خودکار مرورگر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ترفندهای شبانه؛
راهکاری برای مقابله با Refresh خودکار مرورگر
ممکن است اين Refresh شدن خودکار صفحات در اينترنت خوشايند شما نباشد و بخواهيد اين ويژگي را غير فعال کنيد. ما در اين ترفند راه جلوگيري از Refresh خودکار صفحات در 2 مرورگر اينترنت اکسپلورر و فايرفاکس را شرح مي دهيم.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، احتمالا تا کنون هنگام گشت و گذار در اينترنت، با سايت هايي برخورد کرده ايد که صفحاتشان به طور خودکار و بدون اين که دکمه Refresh يا Reload مرورگر را انتخاب کنيد، در يک فاصله زماني معين Refresh يا به روز مي شود.

ممکن است اين Refresh شدن خودکار صفحات در اينترنت خوشايند شما نباشد و بخواهيد اين ويژگي را غير فعال کنيد. ما در اين ترفند راه جلوگيري از Refresh خودکار صفحات در 2 مرورگر اينترنت اکسپلورر و فايرفاکس را شرح مي دهيم.

در مرورگر Internet Explorer: ابتدا از منوي Tools روي گزينه Internet Options کليک کنيد؛ سپس به زبانه Security برويد و روي دکمه Custom Level کليک کنيد. اکنون عبارت Allow Meta Refresh را در ميانه هاي فهرست پيدا ، آن را روي Disable تنظيم و در آخر همه پنجره هاي باز را OK کنيد.

در مرورگر Firefox: ابتدا در نوار آدرس مرورگر عبارت about:config را وارد کنيد و دکمه Enter را بزنيد. اگر با پيامي مواجه شديد، روي دکمه I"ll be careful, I promise کليک کنيد.

حال در قسمت Filter عبارت accessibility.blockautorefresh را وارد و سپس روي accessibility.blockautorefresh دوبار کليک کنيد تا Value آن از false به true تغيير کند.

در اين زمينه همچنين مي توانيد به فروشگاه افزونه هاي فايرفاکس رجوع و از افزونه اي به نام RefreshBlocker براي غيرفعال کردن به روزرساني خودکار صفحات نيز استفاده کنيد.





تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن