تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799172230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به جوانان به کتاب‌های دفاع مقدس از پتانسیل‌های این حوزه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس سازمان حفظ آثار و بخش ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج:
توجه به جوانان به کتاب‌های دفاع مقدس از پتانسیل‌های این حوزه است
احمد حق طلب، رئیس سازمان حفظ آثار و بخش ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: حوزه دفاع مقدس چشمه‌‌ای است که تمام اقشار و اقلیت‌ها به ویژه جوانان از آن بهره می‌برند.


به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ احمد حق طلب، رئیس سازمان حفظ آثار و بخش ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در نشست خبری هزار نمایشگاه دفاع مقدس در هزار نقطه کشور گفت: تقارن هفته‌ی کتاب با هفته‌ی بسیج باعث شده که سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با همکاری وزارت ارشاد برنامه‌ای برای عمل به منویات مقام معظم رهبری نسبت به ترویج فرهنگ کتابخوانی و ششمین دوره‌ی این نمایشگاه شکل بگیرد.
 
وی افزود: دفاع مقدس فرصت مناسبی را فراهم کرد که در مردم فرهنگی ایجاد شود که مثل یک چشمه‌ی جوشان از این حوزه به خصوص جوانان استفاده کنند.
 
حق طلب تصریح کرد: اگر به نقاط دور افتاده‌ی کشور برویم، شاهد خواهیم بود که نام شهدا به نام کوچه‌ها، خیابان‌ها و میادین نام گذاری شده و این گنجینه گران بهای دفاع مقدس است.
 
حق طلب گفت: بخشی از ترویج کتاب در این حوزه وظیفه‌ی سازمان است و باید بقیه‌ی ارگان‌ها نیز مشارکت کنند.
 
وی در ادامه گفت: نشر این کتاب‌ها باعث شده که بسیاری از کتاب‌های دفاع مقدس بعضا از صد نوبت چاپ رد شده و این امر باعث شده که کتاب‌های این حوزه از موضوعات دیگر پیشی بگیرد.
 
حق طلب در مورد کتاب‌های در اختیار قرار گرفته‌‌ی این نمایشگاه‌ها گفت: در این نمایشگاه در مجموع 143 عنوان کتاب از ناشران عرضه شده و بسته‌ای به ارزش 2.5 میلیون تومان با حداقل 30 درصد تخفیف در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد.
 
حق طلب اظهار داشت: کمبود بعضی از کتاب‌ها توسط ناشران به دلیل نداشتن تعداد کافی و یا عدم چاپ به موقع کتاب‌ها باعث شد که بسیاری از این کتاب‌ها به نمایشگاه نرسد.
 
وی گفت: ما تجربه‌ی نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و نمایشگاه بین المللی کتاب را در این نمایشگاه پیاده خواهیم کرد و خواهیم توانست تا دور افتاده ترین نقطه‌ی ایران کتاب توزیع کنیم.
 
وی در مورد افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در نماز جمعه‌ی این هفته‌ی تهران با حضور امام جمعه‌ی وقت، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین کشوری به صورت نمادین افتتاح و نمایشگاه‌های کشور کار خود را به مدت یک هفته آغاز می‌کنند.
 
رئیس سازمان حفظ آثار و بخش ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: این نمایشگاه در مدارس، پایگاه‌های بسیج و میادین با همکاری ناشرین خصوصی برگزار می‌شود.
 
وی تصریح کرد: دستور العمل به استا‌ن‌ها ارسال شده و در شبکه‌های استانی به عنوان حلقه‌ی رابط به اجرای نمایشگاه کتاب می‌پردازد.
 
رئیس این سازمان گفت: اجرای هزار نمایشگاه در هزار نقطه‌ی کشور تنها بخشی از کار ما است و همزمان در یادمان‌های دفاع مقدس نظیر طلاییه، فتح المبین، شملچه، هویزه و دهلاویه،‌خادمین و عوامل اجرایی در این یادمان‌ها به زائرین راهیان نور ارائه خدمات می‌کنند. در این راستا 20 میلیارد ریال بن در اختیار یک میلیون دانش آموز دبیرستانی دختر و پسر اعزامی به مناطق عملیاتی قرار می‌گیرد.
 
وی گفت: خیلی از مسئولین نظام می‌گویند که تمامی امکانات در تهران متمرکز بوده ولی سازمان با عدالت این قول را می‌دهد که کتاب‌های دفاع مقدس را در این غرفه‌ها تا دور افتاده ترین نقطه‌ی کشور ارسال کند.
 
حق طلب گفت:‌ ایجاد خرید الکترونیک در اغلب غرفه‌ها فراهم نمی‌باشد و این نمایشگاه بخش‌های جنبی نظیر نشست و ... ندارد و اگر اتفاقی در این برنامه‌ها بخواهد روی دهد،‌ در کنار برنامه‌های هفته‌ی بسیج خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: بودجه‌ی این سازمان 100 میلیون تومان است ولی جمع بسته‌های ارسال شده با همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌ها به یک میلیارد تومان می‌رسد.
 
وی خاطرنشان کرد: در طول سال برای قشرهای مختلف برنامه داریم و برای آموزش نویسندگی و پشتیبانی این امر اساتیدی را به سراسر کشور برای استعداد یابی و پرورش خلاقانه نویسندگان اعزام خواهیم کرد.
 




انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن