تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیاز 5 هزار معلم در پایه نهم/ ساماندهی نیروی انسانی پایه نهم تا پایان اسفند ماه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: زر افشان عنوان کرد:
نیاز 5 هزار معلم در پایه نهم/ ساماندهی نیروی انسانی پایه نهم تا پایان اسفند ماه
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تشکیل دوره اول متوسطه و برای تکمیل پایه نهم تقلید از حدود 50 هزار معلم نیاز است.


علی زرافشان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص تعداد معلمان مورد نیاز در پایه نهم و اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی آنان گفت: سال تحصیلی آینده شرایط سه سال قبل را داریم. با توجه به اینکه دوره اول متوسطه پایه‌های آن تکمیل می‌‌شود یعنی پایه نهم دانش آموز خواهد داشت بنابراین برای تکمیل این پایه حدود 50 هزار معلم نیاز است.
 
وی ادامه داد: بخشی از این تعداد معلم اکنون در دوره اول متوسطه حاضر هستند بخشی دیگر در دوره ابتدایی مشغول به فعالیت و تعدادی نیز در دوره دوم متوسطه و فنی و حرفه ای همکاری دارند.بنابراین طبیعی است که با استقرار پایه نهم این افراد به مسئولیت‌های قبل خود باز خواهند گشت.
 
زرافشان تصریح کرد: از استانها درخواستمان این است که تا پایان اسفند ماه کار ساماندهی نیروی انسانی پایه نهم را کامل کنند و دقت داشته باشند که کدام معلم با چه تحصیلاتی و در کدام منطقه جغرافیایی قرار است که در پایه نهم تدریس کند.
 
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: از طرفی دیگر سال آینده ورودی به دوره دوم متوسطه را نخواهیم داشت یعنی یک پایه از دوره دوم متوسطه که آن پایه اول متوسطه فعلی است خالی می‌ماند که در آنجا نیز تقریبا همین تعداد نیرو اضافه خواهد آمد و این نیروی اضافه بخشی سال آینده نیروهایی هستند که بازنشسته خواهند شد و بخشی دیگر در دوره دوم متوسطه و در دوره اول متوسطه همکاری خواهند کرد تا بتوان کمبود نیروی انسانی را جبران نمود.
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن