تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819254246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت شهرکهای صنعتی قم از نهادهای پویای استان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس اتاق بازرگانی قم: شرکت شهرکهای صنعتی قم از نهادهای پویای استان است قم - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی قم گفت: شرکت شهرکهای صنعتی از نهادهای عمرانی و پویا در قم بوده و در چند سال اخیر با ساخت شهرکهایی مانند شکوهیه گام موثری را در آبادانی این استان برداشته است.


به گزارش ایرنا، "ابوالفضل خاکی" عصر دوشنبه در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی استان قم در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، اظهار کرد: مسوولان این شرکت باید به فکر جامعه صنعتگران استان باشند و زیرساختهای لازم را برای توسعه و افزایش بهره وری واحدهای صنعتی فراهم کنند.
وی از مدیرعامل قبلی این شرکت به واسطه تعامل خوب با اتاق بازرگانی استان قم تقدیر و بر ارتباط دو سویه و تعامل بیشتر مسوولان جدید تاکید کرد.
"غلامحسین اللهیاری" عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی استان قم نیز در این آیین با اشاره به ویژگی های قم گفت: از مسوولان می خواهیم تا امکانات و زیرساختهای مورد نیاز را برای صنعتگران فراهم کنند و مشکلات این شهرکها از جمله مساله "آب" رفع شود.
وی همچنین با تقدیر از خدمات مدیرعامل پیشین شرکت شهرکهای صنعتی استان قم، خواستار استفاده از تجربه های مدیران قبلی در داخل استان شد.
در این مراسم که با حضور "علینقی قدس" معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، حجت الاسلام و المسلمین "محمد صادق صالحی منش" استاندار قم و جمعی از مدیران و فعالان اقتصادی و صنعتی استان برگزار شد، از خدمات "روح الله ابراهیمی" تقدیر و "امیرهوشنگ طیبی نژاد" به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.
شرکت شهرکهای صنعتی استان قم از سال 1376 فعالیت خود را شروع کرده است و " ایمانی " ، " هاشمی " و " فرشچی " مدیران عامل پیشین این شرکت بوده اند. ک / 2
7406/ 550/


26/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن