تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798400612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
این زورگیران را شناسایی کنید +عکس




باند زورگیری King با سوابق متعدد در ارتکاب جرایم مختلف از جمله شرارت، نزاع و درگیری، قدرت‎نمایی، استفاده از سلاح سرد و دهها فقره زورگیری در مناطق مختلف شهر تهران، دستگیر شدند.





خبرگزاری فارس: برابر اخبار و اطلاعات رسیده به کلانتری 130 نازی آباد مبنی بر اقدامات مجرمانه احدی از افراد سابقه‌دار منطقه نازی آباد در خصوص اقدام به شرارت و زورگیری، موضوع در دستور کار تیم تجسس کلانتری قرار گرفته و فردی بنام محسن . ن ( 20 ساله ) در ساعت 23:00 مورخه 6 آبان امسال در خیابان ناصری دستگیر شد.

پرونده در پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ:

با اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت به شیوه زورگیری، پرونده مقدماتی با موضوع سرقت‌های به عنف تشکیل و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده به همراه متهم در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شناسایی سایر اعضای گروه:

 
باند زورگیری King متلاشی شد +عکس



با آغاز تحقیقات، محسن صراحتاً به دهها فقره زورگیری در مناطق مختلف تهران به ویژه در محدوده میدان آزادی، مناطق نازی آباد، یاغچی آباد، صالح آباد، جوادیه، اتوبان تندگویان و  اتوبان نواب اعتراف و عنوان داشت که سرقت‌های خود را به همراه چهار تن دیگر از دوستان و بچه محل‌هایش بنام های مرتضی .ط ، علی . الف ، علی . ی و محمدرضا . م انجام داده است.

با شناسایی اعضای گروه و برابر تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این متهمان به اتهام ارتکاب جرایم مختلف شرارت، قدرت نمایی، استفاده از سلاح سرد و ضرب و جرح که در یک فقره منجر به کما رفتن یکی از اهالی منطقه نازی آباد شده، تحت تعقیب پایگاه هفتم و نهم پلیس امنیت قرار داشته و با آگاهی از این موضوع در حال حاضر به محل های سکونت خود تردد نداشته و بلامکان هستند.

 
باند زورگیری King متلاشی شد +عکس



دستگیری اعضای گروه:

با اعترافات محسن مبنی بر اینکه اعضای گروه یکدیگر را در اماکن عمومی منطقه نازی آباد نظیر قهوه خانه، پارک ها و ... ملاقات می نمایند، هماهنگی های لازم با کلانتری 130 نازی آباد انجام و دستگیری متهمان در دستور کار مشترک پایگاه هفتم آگاهی و تیم تجسس ویژه کلانتری 130 قرار گرفت.

در اولین مرحله از دستگیری اعضای گروه، مرتضی . ط در مورخه 11 آبان امسال توسط تیم تجسس ویژه کلانتری دستگیر و در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت؛ او نیز همانند محسن صراحتاً به دهها فقره زورگیری و استفاده از قمه و سلاح سرد در سرقت ها اعتراف و عنوان داشت که به همراه سایر اعضای گروه و به صورت یک یا دو موتوره با موتورسیکلت های طرح هوندا 125 - در رنگ های مختلف – اقدام به زورگیری، تهدید با سلاح سرد، ضرب و جرح و قدرت نمایی کرده است.

در ادامه، کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که یکی دیگر از اعضای گروه به نام علی . ی به اتهام زورگیری توسط پایگاه سوم آگاهی دستگیر شده است که هماهنگی های لازم انجام و این متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار آنها قرار گرفت.

اقدامات جهت دستگیری دو عضو دیگر گروه ادامه داشت تا نهایتاً علی . الف معروف به علی سرهنگ و محمدرضا نیز در منطقه نازی آباد داخل یک دستگاه پراید سفید رنگ دستگیر و در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 
باند زورگیری King متلاشی شد +عکس



تشکیل گروه زورگیری موسوم به King:

با دستگیری کامل تمامی اعضای گروه، کارآگاهان در بازرسی بدنی متهمان متوجه شدند که تمامی آنها اقدام به خالکوبی کلمه King بر روی دستان خود و دیگر قسمت های بدن خود کرده اند که در تحقیقات مشخص شد که این 5 نفر پس از تشکیل گروه زورگیری و انتخاب کلمه King برای گروه تصمیم گرفته اند تا آنرا بر روی دستان خود خالکوبی نموده تا همیشه با یکدیگر اقدام به ارتکاب جرایم مختلف از جمله زورگیری ، قدرت نمایی با سلاح سرد و .... نمایند و به اصطلاح خود همیشه با یکدیگر بمانند؛ در خصوص شهرت سرکرده گروه به علی سرهنگ نیز مشخص شد که این شخص برای نشان دادن سرکردگی خود اقدام به خالکوبی درجه سرهنگی بر روی شانه های هر دو دست خود کرده است.

 
باند زورگیری King متلاشی شد +عکس



سرهنگ کارآگاه داوود فرد رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اعلام این خبر گفت: در ادامه تحقیقات و بررسی سرقت های مشابه مشخص شد که متهمان در مناطق مختلف شهر تهران اقدام به زورگیری از شهروندان کرده اند؛ یکی از مالباختگان پس از شناسایی در پایگاه هفتم آگاهی حاضر و پس از مواجه حضوری با متهمان عنوان کرد که آنها در ساعت 13:00 مورخه 31/06/1393 با دو دستگاه موتورسیکلت اقدام به زورگیری کیف پول و گوشی تلفن همراه در محدوده میدان آزادی کرده اند.

 
باند زورگیری King متلاشی شد +عکس



سرهنگ کارآگاه داوود فرد با اشاره به دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهمان گفت: با توجه به سوابق متعدد متهمان در ارتکاب جرایم مختلف از جمله شرارت، نزاع و درگیری، قدرت نمایی، استفاده از سلاح سرد و ... و اعتراف به دهها فقره زورگیری در مناطق مختلف شهر تهران و شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی به ویژه سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهمان از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان پانزدهم خرداد – جنب کلانتری بازار مراجعه کنند.






تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن