تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802696706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراها روند خدمتگزاری شهرداری و دولت را تسهیل کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شوراها روند خدمتگزاری شهرداری و دولت را تسهیل کنند سقز- ایرنا- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان گفت: از شوراها انتظار می رود ضمن نظارت مناسب و مستمر بر کارهای شهرداری، روند خدمتگزاری شهرداری و دولت را تسهیل کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آرتیکاس اقبال روز دوشنبه در نشست هم اندیشی شوراهای اسلامی شهرهای سقز و صاحب افزود: شوراها به عنوان حلقه واسط بین دولت و مردم هستند و باید با بررسی مسایل و مشکلات، انتظارات و توقعات منطقی شهروندان را به دولت اعلام و توان دولت را برای خدمت به مردم تشریح کنند.
وی گفت: شوراهای اسلامی با تجارب ارزشمند و سابقه مفیدی که دارند شورای شهرداری نیستند بلکه شورای شهر محسوب می شوند و باید یارای توسعه همه جانبه باشند.
اقبال با اشاره به اهمیت شهرستان سقز از لحاظ قرار گرفتن در کریدور شمال - جنوب اظهار کرد: اجرای طرح های مناسب در جهت رونق گردشگری با استفاده از پتانسیل سرمایه گذاران بخش خصوصی باید جزو برنامه های شورا و شهرداری باشد.
او با بیان اینکه شهر و شهروندی شامل قانون و مقررات ویژه خود است افزود: عوارض نوعی قانون و مقررات است که شهروندان در راستای ارائه خدمات و همکاری در آبادانی شهر پرداخت می کنند.
وی خواستار تلاش بیشتر شورا و شهرداری جهت تشریح الزامات شهرنشینی، دعوت از سرمایه گذاران و کسب درآمد پایدار شد و گفت: تدوین برنامه مدون و استراتژیک و حرکت در راستای آن از جمله مواردی است که تاکنون در دستور کار شورای اسلامی شهرهای سنندج و بانه قرار گرفته و باید سقز نیز در این مسیر حرکت کند.
اقبال در بخش دیگری از سخنان خود به استخدام در شهرداری ها اشاره کرد و افزود: استخدام نیروهای ثابت باید دارای مجوز دولت باشد و شهرداران در قبال هرگونه استخدام خارج از این موارد باید جوابگو باشند.
فرماندار سقز نیز در این نشست یکی از کارهای اصلی شوراها را نظارت بر کار نهاد خدمات رسان شهرداری دانست و گفت: شوراها در شتاب بخشی توسعه همه جانبه کشور موفق عمل کرده اند.
علی اکبر ورمقانی سطح تعامل اعضای شورای اسلامی شهرهای سقز و صاحب را با شهرداران و ادارات بسیار خوب و امیدوار کننده توصیف کرد و افزود: تعامل باعث هم افزایی و تسریع در رفع مشکلات خواهد شد.
او شورا را نهادی برخاسته از متن مردم برشمرد و گفت: یکی از وظایف مهم و اصلی شوراهای اسلامی شهر انتخاب شهردار است و آنها با رای مستقیم مردم انتخاب شده اند و در نتیجه نظر آنها نظر کلی مردم است.
ورمقانی یکی از مشکلات اصلی شهر سقز را وجود منطقه حاشیه و سکونتگاه غیر رسمی "تازه آباد" عنوان کرد و گفت: پیشگیری از به وجود آمدن این سکونتگاه ها باید یکی از دستورکارهای اصلی شورا و شهرداری باشد.
رییس شورای اسلامی شهر صاحب نیز در این نشست با بیان اینکه عملگرایی باعث خشنودی خدا و مردم خواهد شد از اعضای شورا خواست تا برنامه های کاربردی و عملیاتی جهت توسعه و آبادانی ارائه دهند.
ماموستا ملا محمد غفوری خواستار تعریض بلوار اصلی و بررسی توسعه نقشه شهر صاحب شد.
رییس شورای اسلامی سقز نیز خواستار تعامل وهمکاری بیشتر ادارات شهرستان از جمله راه و شهرسازی و محیط زیست در اجرای طرح های عمرانی، حمایت از پروژه های شهری از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی و استانداری و اختصاص بودجه جهشی شد.
ضیاالدین نعمانی شهردار سقز نیز با اشاره به کمبود اعتبارات برای تجهیز ماشین الات شهرداری و آتش نشانی و تامین قیر، ضرورت کاهش اختصاص مالیات بر ارزش افزوده برای شهرداری و نبود وجود زمین برای معاوضه جهت ساخت طرح های عمرانی، خواستار پیگیری تبدیل وضعیت تعدادی از نیروهای شهرداری شد.ک/2
7348/533


26/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن