تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805065474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه‌ها چگونه به مراسم پاشایی پرداختند؟+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: روزنامه‌ها چگونه به مراسم پاشایی پرداختند؟+تصاویر
مراسم تشییع و تدفین مرتضی پاشایی خواننده جوان موسیقی پاپ روز گذشته با حضور جمع کثیری از مردم و هوادارانش برگزار شد، به همین بهانه به بررسی روزنامه های امروز تهران پرداخته ایم.
آفتاب: با توجه به اهمیت خبری و تصویری مراسم مرتضی پاشایی باید اشاره کرد که اکثر روزنامه ها بخشی از صفحه اول خود را به این موضوع اختصاص داده اند هر چند بر اساس ذائقه سیاسی از ظن و با نگاه خود.


روزنامه اعتماد عکس یک خود را به حاضران موبایل به دست مراسم تشییع پاشایی اختصاص داده و با این تیتر "حاضران غریب یک بدرقه" جمعیت شرکت کننده در این مراسم را انبوه و شگفی ساز توصیف و با عجیب و غریب خواندن این حضور مردم به تحلیل علت حضور گسترده مردم به بهانه سوگواری برای یک هنرمند پرداخته است.


اعتماد با طرح این سئوال که "آن ها سوگوارند یا کنجکاو و آن همه تلفن همراه میان مراسم تشییع چه می کند؟" این اتفاق را سرگیجه عمومی نامیده است.


روزنامه آرمان اما به یک عکس و تیتر کوچک از این مراسم بسنده کرده و البته در صفحه نخست خود یادداشتی از سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی در خصوص مراسم تشییع پاشایی آورده است.


روزنامه های اصولگرا به جنبه دیگری از این مراسم پرداخته اند و روزنامه های وطن امروز و جوان تیتری کوچک با اشاره به روضه خواندن پدر مرتضی پاشایی برای حضرت علی اکبر در مراسم استفاده کرده اند و.


روزنامه ایران به عنوان روزنامه رسمی دولت هم با توجه به اینکه به زودی قرار است جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم برگزار شود تیتر و عکس یک خود را به مصاحبه با دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی اختصاص داده و در بالای صفحه هم عنوانی از گزارش خود پیرامون مراسم پاشایی دارد.
روزنامه آفتاب در ستون سمت چپ صفحه نخست خود با اخبار مراسم مرتضی پاشایی پرداخته و در مطالبی به تحلیل جامعه شناختی علت حضور بی سابقه مردم در این مراسم پرداخته است.


ابتکار در صفحه نخست تصویری بزرگ از مراسم تشییع مرتضی پاشایی استفاده و تیتر "روز دفن مرتضی" را انتخاب کرده است.


اطلاعات هم مراسم پاشایی را "وداع باشکوه جوانان با خواننده موسیقی پاپ" توصیف کرده و عکسی از تابوت پاشایی در جایگاه تعیین شده در تالار وحدت استفاده کرده است.


روزنامه جام جم ارگان صداوسیما هم در صفحه نخست اشاره ای کوتاه به مراسم پاشایی داشته است.


روزنامه شهروند هم با تیتر اصلی "اجتماع ایرانی برای پاشایی "عکسی بزرگ از مراسم دارد که فوکوس اصلی آن بر مردم موبایل به دست است،این روزنامه در دو صفحه ابعاد اجتماعی مرگ این هنرمند را بررسی کرده است.


برخی از روزنامه ها نیز از جمله قدس، فرهیختگان،کیهان،سیاست روز،رسالت،جمهوری اسلامی و ... اساسا در صفحه نخست خود اشاره ای به مراسم مرتضی پاشایی نداشته اند و موضوعات دیگری را برای تیتر و عکس یک خود انتخاب کرده اند.


روزنامه رسالت تیتر یک خود را به سخنان مدیرمسئول خود اختصاص داده است و فرهیختگان ارگان دانشگاه آزاد هم تقدیر 190 نماینده از رئیس این دانشگاه را به عنوان تیتر نخست برگزیده است.




در بین روزنامه های اقتصادی هم برخی مانند تفاهم به این موضوع پرداخته اند و "جهان صنعت" عکس صفحه نخست خود را به موضوع تشییع مرتضی پاشایی اختصاص داده و حضور مردم را سنگ تمام برای این هنرمند دانسته است در عین حال تیتر یک این روزنامه گزارش بانک مرکزی مبنی بر بیکاری 24درصد خانوارهای ایرانی است!


روزنامه مردم سالاری سه عکس در صفحه نخست خود از مراسم مرتضی پاشایی منتشر و مراسم او را کم نظیر دانسته است.


روزنامه هفت صبح هم در نگاهی متفاوت با تیتر "بدرقه های به یادماندنی "به بررسی مهمترین تشییع های چهره های فرهنگی و هنری و ورزشی از جمله فردین و تختی و پرداخته است.


روزنامه همشهری علاوه بر انتشار عکس و خبری از مراسم پاشایی در صفحه نخست خود تیتر یک خود را به موضوع سرطان یعنی علت فوت مرتضی پاشایی اختصاص داده است.


روزنامه شرق نیز با انتشار عکسی از تشییع پاشایی عنوان "بدرقه باشکوه مرتضی" را برای شرح آن برگزیده است.


در مجموع روزنامه های سراسری در صفحه نخست خود در روز دوشنبه عمدتا به دو موضوع مراسم مرتضی پاشایی و سفر وزیر خارجه عمان به تهران پرداخته اند و با توجه به اینکه ایران و 1+5 در آستانه موعد پایان مهلت توافق جامع به سر می برند و با عنایت به اینکه آخرین مذاکرات ایران و آمریکا در عمان برگزار شد و در گذشته نیز این کشور نقش میانجی بین تهران و واشنگتن ایفا کرده است اعلام یک باره سفر وزیر خارجه عمان به ایران در اکثر روزنامه ها تیتر و عکس یک روزنامه ها شده است.





























تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن