تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805137147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره گیری از محصولات حوزه صیانت فرهنگی و اجتماعی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دعوت به مشارکت دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان؛ بهره گیری از محصولات حوزه صیانت فرهنگی و اجتماعی تهران - ایرنا - پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، از تمام دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان دعوت کرد تا اطلاعات مربوط به سوابق فعالیت های خود و کلیاتی در خصوص فناوری یا محصول تولید خود را حداکثر تا روز هشتم آذر ماه ارائه کنند.


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران)، از تمامی دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان که حداقل در یکی از حوزه های پالایش محتوای متنی، تصویری، ویدیویی، پروفایل، وارسی عمیق بسته ها یا اعمال کنترل والدین، فعالیتهای منجر به توسعه فناوری بومی و یا تولید محصول بومی انجام دادهاند، دعوت بعمل آورده است تا اطلاعات مربوط به سوابق فعالیت های خود و کلیاتی در خصوص فناوری یا محصول خود را حداکثر تا تاریخ 8/9/93ارائه کنند.
بنابر این گزارش، اطلاعات ارسال شده باید متعلق به محصول موجود و یا مربوط به فناوری بومی باشد که حداکثر ظرف مدت 3 ماه آینده، قابلیت تبدیل به محصول بومی و آماده بهره برداری در شبکه ارتباطی کشور یا توسط کاربران این شبکه باشد.
این گزارش حاکی است، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) طی 5 سال اخیر، با هدف توسعه دانش و فناوری بومی و ارتقا توانمندی متخصصین و شرکت های دانش بنیان داخلی، اقدام به اجرای پروژه های پژوهشی متعدد از جمله شناسایی صفحات وب غیراخلاقی با استفاده از پروفایل صفحات، شناسایی تصاویر ویدیویی غیراخلاقی با استفاده از پردازش محتوا، طراحی و پیاده سازی سامانه پالایش محتوا، طراحی و تدوین متدولوژی و رویه های تست سامانه های پالایش محتوا، طراحی سکوی ارزیابی عملکرد محصولات پالایش ارتباطات اینترنتی و طراحی و تدوین نظام پالایش ارتباطات اینترنتی کشور در زمینه پالایش ارتباطات اینترنتی، با رویکرد تحلیل محتوایی انواع داده های اینترنتی نموده است. همچنین بر اساس بررسی های انجام شده، دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان داخلی نیز طی سال های اخیر، فعالیت های پژوهشی موفقیت آمیز و منجر به بومی سازی فناوری و تولید محصول بومی به انجام رسانده اند.
این گزارش می افزاید، اکنون به اتکای دانش، تجربیات، زیرساخت ها، فناوری ها و محصولات حاصل از اجرای پروژه های پژوهشی فوق الذکر و در پی تصمیم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مبنی بر لزوم بهره گیری از محصولات پالایش برخوردار از گواهی اعتبار و بر اساس تفاهم نامه امضا شده بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت، مسوولیت ارزیابی، اعتبارسنجی و صدور گواهی اعتبار برای این محصولات به پژوهشگاه محول شده است تا با ایجاد فضای رقابتی، فرصت بهره گیری از تمام محصولات موجود دراین حوزه، برای متولیان شبکه ارتباطی کشور (بویژه متولیان لایه دسترسی این شبکه در بخش خصوصی) و کاربران این شبکه فراهم شود.
علمی(1)**س.ق**1599


26/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن