تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818897097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداري از پلي کلينيک تأمين‌اجتماعي شهرستان بافق تا 2 سال آينده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۲۵ب.ظ)
بهره برداري از پلي کلينيک تأمين‌اجتماعي شهرستان بافق تا 2 سال آينده معاون درمان سازمان تأمين‌اجتماعي گفت: پلي کلينيک تأمين‌اجتماعي بافق تا 2 سال آينده به بهره‌برداري مي‌رسد و با افتتاح اين مرکز درماني خدمات مطلوبي به بيمه شدگان اين شهرستان ارائه مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدعلي همتي در سفر به استان يزد با ابراز خرسندي از آغاز عمليات احداث پلي کلينيک شهرستان بافق، اظهار داشت: نقشه فعلي احداث پلي کلينيک تأمين‌اجتماعي بافق کامل بوده و داراي تمامي فضاها و امکانات مورد نياز براي ارائه خدمات درماني مناسب به بيمه‌شدگان است.
وي گفت: نقشه استفاده شده براي ساخت اين پلي کلينيک از نقشه هاي تيپ کلينيک هاي سازمان تأمين‌اجتماعي است و تمام کاربري هاي لازم در آن ديده شده است.
معاون درمان سازمان تأمين‌اجتماعي افزود: با توجه به قول وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي مبني بر ساخت پلي کلينيک بافق طي 2 سال و زمان بر بودن آماده شدن نقشه هاي سازه و تأسيسات نقشه اوليه، تصميم بر تغيير نقشه پلي کلينيک طبق نقشه هاي تيپ آماده سازمان گرفته شد و جاي هيچ گونه نگراني براي مردم اين شهرستان نيست.
همتي با تأکيد بر اينکه برنامه سازمان در خدمت رساني مناسب به مردم در مناطق محروم است، اظهار داشت: پلي کلينيک تأمين‌اجتماعي بافق مجهز به دستگاه راديولوژي با تکنولوژي به روز و ديجيتال خواهد بود و رايزني‌هايي نيز با دانشگاه علوم پزشکي براي افزايش تعداد متخصصين انجام داده‌ايم و قول مساعدي نيز به سازمان در اين زمينه داده شده است.
وي از راه اندازي شيفت عصر درمانگاه شهرستان بافق از ابتداي آذر سال جاري خبر داد و تصريح کرد: افزايش تخت‌هاي بيمارستان تأمين‌اجتماعي شهداي کارگر با توجه به ظرفيت مناسب و بيمارپذير بودن اين مرکز ضروري است.
لازم به ذکر است، معاون درمان سازمان تأمين‌اجتماعي در سفر به استان يزد از بيمارستان تأمين‌اجتماعي شهداي کارگر، درمانگاه شهرستان مهريز و درمانگاه آماده تحويل شهرستان تفت بازديد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن