تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820040754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجلاس 2016 شهرداران راه ابریشم در قزوین برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اجلاس 2016 شهرداران راه ابریشم در قزوین برگزار می شود قزوین -ایرنا- رییس مجمع جهانی شهرهای اسلامی از برگزاری اجلاس 2016 شهرداران راه ابریشم در شهر قزوین خبر داد.


"مسعود نصرتی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجمع شهرداران جاده ابریشم، توسط WCO برگزار می شود و تمام نمایندگان اصلی آن از کشورهای قرار گرفته در مسیر جاده ابریشم می باشند.
وی، هدف از برگزاری این مجمع را پیشرفت و بهبود امور فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و دیگر امورات اجتماعی در شهرهای مورد نظر عنوان کرد و افزود: این امر با سازماندهی تبادلات در میان مقامات دولتی، سازمان های تجاری و انجمن های غیر دولتی از شهرهای سراسر دنیا انجام می پذیرد.
شهردار قزوین با اظهار اینکه از سال 2006 تا به حال هشت مجمع در شهرهای تاشکند ازبکستان، لانژو چین، الماتی قزاقستان و پنج شهر دیگر برگزار شده است، افزود: هفتمین مجمع شهرداران جاده ابریشم که در سال 2012 در شهر "قاضی انتپ" ترکیه برگزار شد، شهر ترک نشین "ارومچی" چین به عنوان شهر میزبان برای نهمین مجمع در سال 2014 انتخاب شد.
نصرتی با بیان اینکه در اجلاس ارومچی، قزوین نیز به عنوان میزبان سال 2016 اجلاس شهرداران راه ابریشم انتخاب شد، تصریح کرد: موضوع کاری این مجمع حمایت از جاده ابریشم و تقویت کمربند اقتصادی جاده ابریشم می باشد و هدف آن اتحاد و اعتماد دو جانبه، برابری و منافع دو جانبه، فراگیری دو جانبه، همکاری و برد- برد می باشد که آن بر اساس ارتباط در سطوح سیاستگزاری، ترافیک، تجارت، امور ارزی و شهروندان است و به علاوه آن به تبادل عقاید و نظرات در میان شهرهای کمربند اقتصادی جاده ابریشم می پردازد.
7389/ 614


26/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن