تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820455224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوکت:اصلاح قانون بیمه کارگران روند بیمه آنان را متوقف می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شوکت:اصلاح قانون بیمه کارگران روند بیمه آنان را متوقف می کند تهران- ایرنا- رییس کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی کشور گفت: اصلاح قانون بیمه کارگران روند بیمه آنان را کاملا متوقف می کند.


« اکبر شوکت » روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا اظهار داشت: طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی در کمیسیون بهداشت در راستای حفظ منافع سازندگان ساختمان و کارفریان است.
وی افزود: تاکنون طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی پس از تصویب دو بار توسط شورای نگهبان برگشت داده شد ولی مخالفان طرح همچنان بر خواسته خود اصرار دارند.
شوکت با بیان اینکه تشکل های کارگران ساختمانی با اصلاح قانون بیمه کارگران مخالف هستند، ادامه داد: اگر این طرح تصویب شود روند بیمه کارگران ساختمانی کاملا متوقف می شود.
رییس کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی کشور تصریح کرد: کارگران ساختمانی که از سوی کارفرمایان خود بیمه می شوند درصدی از حق بیمه خود را خود پرداخت می کنند و 20 درصد آن را کارفرمایان هنگام اخذ پروانه باید به سازمان های بیمه گر پرداخت کنند.
شوکت افزود: تاکنون 80 هزار نفر از کارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند و یک میلیون کارگر نیز در صف بیمه قرار دارند.
براساس ماده واحده طرح مزبور و در صورت تصویب نهایی آن، سازمان تامین اجتماعی مکلف است 7 درصد حق بیمه را از کارگران ساختمانی دارای پروانه مهارت و اشتغال مشمول ماده یک این قانون و 20 درصد سهم کارفرما از 12 درصد مجموع عوارض و درآمد تامینی ناشی از صدور پروانه ساختمان به شهرداری را از مالک دریافت و کارگران مزبور را بیمه کند.
« حامد قادرمزی» نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی نیز پیشتر در مخالفت با کلیات این طرح گفته بود که کارگران ساختمانی اقشار کم درآمد هستند که باید از آنان حمایت کنیم.
وی خاطر نشان کرد این طرح نمی تواند اصلاحیه خوبی باشد و در بلندمدت به نفع کارگران ساختمانی و سازمان تامین اجتماعی نخواهد بود.
اجتمام**7364**1436


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن