تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819548786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان کار دور نخست فعالیت دهکده دیابت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پایان کار دور نخست فعالیت دهکده دیابت تهران - ایرنا - مدیر برپایی نخستین دهکده دیابت ایران از پایان کار دوره نخست فعالیت این دهکده خبر داد.


به گزارش ایرنا، آرش نصرتی گفت: شهروندان علاقمند به دریافت مشاوره های پزشکی و انجام آزمایشهای قند خون در طول سال می توانند از طریق مراجعه به محل های استقرار اتوبوس دیابت خدمات موردنیاز خود را به صورت رایگان دریافت کنند.
وی با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از نخستین دهکده دیابت که به مدت پنج روز در بوستان آب و آتش برگزار شده بود، افزود: بیش از چهار هزار نفر از خدمات جامع این دهکده، بهره مند شدند.
وی با قدردانی از حمایت های وزارت بهداشت و درمان، شرکت نوسازی اراضی عباس آباد، سازمان پارکها و فضای سبز و شهرداری های مناطق مختلف شهر تهران از شهروندان درخواست کرد برای دریافت خدمات به محل های استقرار اتوبوس دیابت مراجعه کنند.
مدیر برپایی نخستین دهکده دیابت ایران گفت: کارشناسان دیابت با شماره تلفن 88206677- 021 در ساعت اداری پاسخگوی شهروندان هستند.

**اجرای غربالگری دیابت
بنا به این گزارش، دکتر مژگان اسدی فوق تخصص غدد درون ریز و عضو هیات علمی دانشگاه تهران نیز گفت: غربالگری دیابت با توجه به دستورالعمل وزارت بهداشت در همه مراکز دولتی دیابت در طول سال صورت می گیرد.
وی افزود: براساس این بخشنامه همه متخصصان زنان در سطح کشور و نیز مراقبین بهداشت و بسیاری از بیمارستان ها در طول 24 تا 28 هفتگی موظف به انجام ازمایش دیابت دوران بارداری هستند.
این استاد دانشگاه، کم تحرکی، مصرف سیگار و استفاده از غذاهای آماده را از مهم ترین عوامل بروز تشدید دیابت در شهروندان عنوان کرد و گفت: براساس تحقیقات صورت گرفته حدود 10 درصد شهروندان مبتلا به دیابت هستند که بخشی از آنها حتی از بیماری خود اطلاعی ندارند.
اسدی افزود: متخصصان پیش بینی می کنند در صورت بی توجهی شهروندان طی چند سال آینده این میزان تا دو برابر افزایش یابد.
اجتمام(1)**9185 ** 1418


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن