تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798633674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاسيس بانک صنايع کوچک در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۵۵ب.ظ)
مديرعامل بانک صنعت و معدن عنوان کرد: تاسيس بانک صنايع کوچک در کشور مديرعامل بانک صنعت و معدن به تجربه موفق کشورهاي پيشرفته در حمايت از صنايع کوچک اشاره کرد و گفت: به‌دنبال تاسيس بانک صنايع کوچک و متوسط در کشور هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، علي‌اشرف افخمي در نشستي به منظور ديدار با مديران واحدهاي توليدي و صنعتي گيلان با اشاره به وجود تورم، بيکاري و رکود در کشور اظهار کرد: سه موضوع مذکور مشکل ريشه‌اي اقتصاد کشور است.
وي تامين سرمايه در گردش واحدهاي توليدي را موضوع بسيار کليدي عنوان کرد و افزود: بانک صنعت و معدن به عنوان تامين‌کننده منابع مالي پروژه‌هاي توليدي نمي‌تواند نسبت به موضوع مذکور بي‌توجه باشد.
افخمي با تاکيد بر تامين منابع مالي پروژه‌هاي بزرگ توسط بانک صنعت و معدن، بيان کرد: فعاليت جديدي را در واحدهاي کوچک و متوسط آغاز کرديم.
مديرعامل بانک صنعت و معدن از افزايش اختيار شعبه‌هاي استاني خبر داد و تصريح کرد: اختيار شعبه‌هاي استاني در پرداخت تسهيلات به صورت پلکاني اجرا مي‌شود.
وي به تجربه موفق کشورهاي توسعه يافته در پرداخت تسهيلات به واحدهاي کوچک و متوسط اشاره کرد و گفت: به‌دنبال تاسيس بانک صنايع کوچک و متوسط در کشور هستيم.
افخمي با اشاره به اتفاق مالي کشورهاي پيشرفته در سال ٢٠٠٨ ميلادي، خاطرنشان کرد: دولت‌ها از بانک‌ها حمايت مالي عجيبي کردند و اين منابع توسط بانک‌ها در اختيار توليد گذاشته شد.
مديرعامل بانک صنعت و معدن خواستار افزايش سرمايه بانک‌هاي توسعه‌اي در کشور شد و اظهار کرد: افزايش سرمايه بانک‌ها در پرداخت تسهيلات به واحدهاي توليدي تاثيرگذار است.
وي به مشکل وثيقه واحدهاي توليدي در دريافت تسهيلات از بانک‌ها اشاره کرد و يادآور شد: مشکل وثيقه موضوع داخلي بانک‌ها محسوب مي‌شود زيرا منابع متعلق به مردم است و مجبوريم خطر هر پروژه را بررسي کنيم.
افخمي با تاکيد بر ورود تسهيلات از بازار بين‌المللي در کشور، بيان کرد: استفاده از بازار مالي بين‌المللي مستلزم رعايت استانداردها توسط بانک‌ها داخلي است.
مديرعامل بانک صنعت و معدن برطرف کردن مشکل واحدهاي توليدي را نيازمند همسو بودن بانک‌ها با توليدکنندگان خواند و تصريح کرد: کارشناسان خبره‌اي در بانک صنعت و معدن وجود دارند و در راستاي برطرف کردن مشکلات تلاش مي‌کنند.
وي با اشاره به پرداخت ٢٠٠ ميليون دلار تسهيلات ارزي به واحدهاي توليدي گيلان، افزود: پرداخت ٢٠٠ ميليون دلار منابع ارزي از طريق فاينانس به واحدهاي توليدي گيلان در حال بررسي است.
افخمي پرداخت تسهيلات ارزي به واحدهاي توليدي گيلان را نامحدود دانست و خاطرنشان کرد: مدت چهار ماه براي بررسي پرداخت تسهيلات به واحدهاي بزرگ نياز است.
اين مسئول، توجه به صنايع کوچک و متوسط را راهکار برون‌رفت از مشکلات دانست و بيان کرد: سال گذشته مبلغ ٤٢٥ ميليون يورو در مدت ٣.٥ ماه براي پروژه پتروشيمي مسجد سليمان گشايش اعتبار شد.
نماينده مردم سياهکل و لاهيجان در مجلس شوراي اسلامي نيز در نشست صنعتگران گيلان با مديرعامل بانک صنعت و معدن اظهار کرد: کاغذبازي در بانک‌ها يک معضل است و زمان تشکيل پرونده تا پرداخت تسهيلات بايد براي مردم استانداردسازي و تقويم شود.
وي بر تامين منابع مالي واحدهاي توليدي تاکيد کرد و افزود: قول مساعد افزايش سرمايه بانک‌ها در مجلس را مي‌دهيم.
نديمي با اشاره به تفاوت‌هاي اقليم گيلان با ديگر استان‌ها، بيان کرد: تفاوت‌ها با نگاه ملي بايد نگريسته شود ضمن اينکه کريدور شمال ـ جنوب به لحاظ سابقه تاريخي و آينده گيلان حائز اهميت است، وي خواستار حمايت بيشتر صنايع کوچک و متوسط به واسطه وابستگي به بخش کشاورزي در گيلان شد و تصريح کرد: تمام رويکردها نبايد متوجه صنايع بزرگ باشد.
نديمي با بيان اينکه تنها يک شعبه بانک صنعت و معدن در گيلان ، در شهر رشت وجود دارد، گفت: موضوع مذکور جفايي به شرق و غرب استان است.
رئيس مجمع نمايندگان گيلان نيز در نشست مذکور از بررسي مشکل تامين اجتماعي واحدهاي توليدي استان با حضور سيد تقي نوربخش مديرعامل سازمان تامين اجتماعي خبر داد و گفت: دهه نخست آذر ماه امسال جلسه مذکور برگزار مي‌شود.
محمود شکري به مشکل مالياتي واحدهاي توليدي گيلان اشاره کرد و افزود: دهه دوم آذر ماه امسال مشکل مالياتي واحدهاي توليدي و صنعتي استان با حضور علي عسکري رئيس کل سازمان امور مالياتي بررسي مي‌شود.
وي خواستار تلاش توليدکنندگان در ايجاد اشتغال پايدار شد و بيان کرد: در سال‌هاي گذشته گيلان را به دليل وجود بخش کشاورزي از صنعت محروم کردند و صنعتگران نتوانستند از دلارهاي هفت توماني استفاده کنند.
شکري نبود نقدينگي و سرمايه در گردش را مشکل واحدهاي توليدي گيلان دانست و تصريح کرد: گيلان جزو پنج استان داراي بيکار کشور است و بخش کشاورزي به‌تنهايي توان ايجاد اشتغال را ندارد.
نماينده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس طولاني بودن روند تشکيل پرونده تا دريافت تسهيلات در بانک‌ها را فاجعه خواند و يادآور شد: بيشترين مشکل از زمان تشکيل پرونده تا دريافت وام است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن