تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820452677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیون ایثارگران از سال 91 تاکنون پس از تایید پرداخت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهیدی: دیون ایثارگران از سال 91 تاکنون پس از تایید پرداخت می شود تهران- ایرنا-رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه همه معوقات ایثارگران تا پایان سال 90 پرداخت شده است، گفت: دیون این افراد از سال 91 تاکنون پس از تایید دولت و اختصاص اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه پرداخت خواهد شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد علی شهیدی » روز یکشنبه در همایش منتخبین دومین دوره آموزش پیام آوران ایثار ضمن تقدیر از پیام تشکر فرمانده کل سپاه پاسداران به خاطر پرداخت معوقات ایثارگران افزود: همه دستاوردهای یکسال گذشته در بنیاد شهید نتیجه زحمات ایثارگران است.
وی با اشاره به نقش سیاه، ارتش و بسیج در دفاع مقدس ،پیروزی در جنگ تحمیلی را مرهون زحمات این نیروها دانست و از دورانی سخن گفت که در معاونت وزارت سپاه خدمت می کرد.
معاون رییس جمهوری با بیان اینکه بیش از یک هزار و 700 میلیارد تومان از معوقات ایثارگران را پرداخت کرده ایم ، ادامه داد: در بدو ورود به بنیاد شهید، میزان معوقات ایثارگران بالغ بر سه هزار و 850 میلیارد تومان توسط سازمان برنامه و بودجه تایید شده بود.
وی با بیان اینکه مقداری از این مبالغ در دولت قبل پرداخت شده بود، اضافه کرد: در زمان پذیرفتن مسئولیتم در بنیاد شهید، میزان معوقات دو هزار و 800 میلیارد تومان بود که یک هزار و یک صد میلیارد آن همان ماه های اولیه به حساب ایثارگران واریز شد.
شهیدی با اشاره به کمک های دولت و برخی نهادها در پرداخت معوقات اظهار داشت: بخشی از این مبلغ نیز شب عید پرداخت شد و تتمه آن هم در مهر ماه سال 93 به حساب جامعه هدف واریز شد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید توضیح داد: همه مطالبات ایثارگران تا پایان سال 90 تسویه شده و دیون سالهای 92، 91 و 93 نیز پس از تایید دولت و سازمان برنامه و بودجه با تخصیص اعتبار لازم پرداخت خواهد شد.

** پیام اوران ایثار سفیران بنیاد شهید
شهیدی در بخشی دیگر از سخنانش خطاب به برترین های دوره اموزشی پیام اوران ایثار گفت: شما سفیران بنیاد شهید هستید که باید با اعزام به نقاط مختلف کشور درباره گذشته روایتگری کنید.
وی با بیان اینکه نسل دوم و سوم انقلاب با جنگ و فرهنگ و ایثار و شهادت بیگانه هستند،گفت: باید نسل آینده را آگاه کنیم و در صورت موفقیت دراین عرصه می توان رشد کرد و ثبات ایجاد کرد.
رییس بنیاد شهید کار پیام اوران را کار انبیا دانست و خاطر نشان کرد: پیامبران برای تنویر افکار عمومی و دعوت به حق مبعوث شدند، رسالت شما هم رساندن پیام جبهه و جنگ، فداکاری ، ایثار و شهادت جمعی است که در فرهنگ عاشورا تربیت شدند و به معبود پیوستند.
وی تصریح کرد: امام حسین (ع) با فرهنگ عاشورایی توانست فرهنگ اسلام را پایه گذاری کند، شما نیز باید با پیام آوری، فرهنگ عاشورا را حفظ کنید.
پیام آوران ایثار، تعدادی از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند که در دو مرحله دوره های اصول و فنون سخنوری و روایتگری را طی کرده اند تا در مقاطع مختلف بتوانند دوران دفاع مقدس، خاطرات شهدا ، وصایای شهدا و .. را روایتگری کنند.

** توصیه به اخلاق نیک به کارکنان بنیاد شهید
شهیدی با توصیه کارکنان بنیاد شهید به اخلاق و رفتار نیکو و پسندیده با ارباب رجوع که از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند،گفت: این مساله از روز نخست برای من یک اصل بوده است و در صورتی که بدانم فردی با یکی از این مراجعین رفتار ناشایست و دور از اخلاق داشته، وی را از کار اخراج خواهم کرد.
وی خوش خلقی و پرهیز از عصبانیت و بداخلاقی را عاملی در موفقیت کارها دانست.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سرلشگر پاسدار «محمدعلی جعفری»، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه طی پیامی از زحمات نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پرداخت معوقات ایثارگران تقدیر و تشکر کرد.
سردار "ابوالقاسم شریفی" رییس اداره ایثارگران سپاه پاسداران روز یکشنبه با حضور در این مراسم ضمن ابلاغ پیام سرلشگر پاسدار «محمدعلی جعفری»، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهیدی با اهدای لوح از خدمات وی تقدیر و تشکر کرد.
اجتمام**1880 ** 1418


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن