تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818997476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین بزرگداشت علامه طباطبایی در سنقروکلیایی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیین بزرگداشت علامه طباطبایی در سنقروکلیایی برگزار شد کرمانشاه - ایرنا - آیین بزرگداشت علامه طباطبایی با حضور مسوولین واقشار مختلف مردم روز یکشنبه توسط دانشگاه پیام نور سنقروکلیایی در مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار سنقروکلیایی در آیین با تشریح خصوصیات بارز اخلاقی و علمی این روحانی جلیل القدر گفت: علامه طباطبایی در حوزه های مختلفی چون علوم معماری، عرفان، ریاضی و مذهب و سایرعلوم دیگر اشرافیت کامل داشت.
علیرضا ایزدی، با بیان اینکه توان فکری و تعقلی بالا، طباطبایی را برازنده نام علامه کرده است، گفت: علامه طباطبایی یکی از چراغهای منوری است که می تواند ما را به سر منزل مقصود برساند.
وی اظهار کرد: وظیفه نسل جوان امروزی بسیار سنگین است که با تعقل و تامل در حوزه بزرگان دین و مذهب و آنچه را که امروز برای ما به یادگار گذاشته اند را بخوبی بشناسیم.
دکتر محمدابراهیم مالمیر از اساتید دانشگاه هم شخصیت بزرگ علامه طباطبایی و اهمیت شناخت و بهره گیری ازعلوم مختلف ایشان را با بیان مفاهیم علمی و تخصصی تشریح کرد.
پخش کلیپ از زندگینامه علامه طباطبایی و اهدا هدایا و لوح تقدیر به برگزیدگان مسابقه امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه های این مراسم بود.
1446/567


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن