تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803282473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیرخانه صنعت خراسان رضوی: تجدیدنظر در نرخ تسهیلات بانکی برای بخش تولید ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دبیرخانه صنعت خراسان رضوی: تجدیدنظر در نرخ تسهیلات بانکی برای بخش تولید ضروری است مشهد - ایرنا - دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در شرایطی که میزان تورم کاهش جدی داشته، تجدید نظر دولت در مورد نرخ تسهیلات بانکی پرداختی به بخش تولید ضروری است.


"فیروز ابراهیمی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بطور قطع با تورم 45 درصد انتظار تسهیلات تک رقمی از دولت بی معنا بود اما اکنون میزان تورم بیش از 20 درصد کاهش داشته و در خراسان رضوی به 16 درصد رسیده است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه دولت باید در مباحث اقتصادی جسارت بیشتری به خرج دهد گفت : در مقایسه عملکرد دولتهای نهم و دهم با عملکرد دولت یازدهم در بخش هدفمندسازی یارانه ها رفتار مشابه و کاملا یکسانی مشاهده می شود.
دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: دولت پیشین یارانه 450 هزار ریالی را به کل آحاد جامعه اختصاص داد و و از دادن سهم یارانه بخش تولید صرف نظر کرد و دولت جدید نیز همین اقدام را تکرار نمود.
وی گفت: بنا بود در هدفمندسازی یارانه 100 میلیارد ریال از منابع درآمد این قانون در بخش تولید بازتوزیع شود که تا این لحظه 10 ریال هم به بخش تولید داده نشده و وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز اخیرا گفته است که بنا نبوده اصلا به تولید یارانه ای داده شود.
ابراهیمی همچنین در خصوص اجرای سیاستهای کلان اقتصادی مقاومتی اظهارداشت: 25 بند طرح کلان اقتصاد مقاومتی برای دیروز، امروز و فردای کشور و برای هر روز اقتصاد آن قابلیت اجرا دارد.
وی افزود: یکی از دلایلی که باعث شد اقتصاد کشورمان مورد تحریم قرار بگیرد سست بودن بنیانهای اقتصادی ما بوده لذا لازم است دولت "اقتصاد مقاومتی" را به مرحله اجرا درآورد.
دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بزرگترین هدیه دولت یازدهم به اقتصاد را ثبات و آرامش دانست و گفت: دولت تدبیر و امید، امیدش را به حوزه اقتصاد داده اما فعالان بخشی خصوصی هنوز تدبیر دولت را به شکل ملموس دریافت نکرده اند.
وی ادامه داد: دولت تمرکزش را روی حل مناقشات بین المللی گذاشته که کار بزرگی است اما باید از حمایتهای درونی غافل نشود.
او در ادامه همچنین گفت: رفتار حوزه مالیاتی در خصوص بخش تولید به هیچ وجه حمایتی نیست زیرا از سال 90 تا 92 عموما با رشد منفی اقتصادی در کشور مواجه بودیم اما در همین مدت نرخ مالیات چند برابر شده است.
دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی درباره عملکرد مدیران استانی نیز اظهارداشت: این استان اقدامات خوبی طی امسال در برگزاری نمایشگاههای اختصاصی در کشورهای منطقه انجام داد.
ابراهیمی افزود: هفته جاری بزرگترین نمایشگاه اقتصادی خراسان رضوی در تاجیکستان با دو هزار مترمربع غرفه مسقف و دو هفته پیش نیز نمایشگاه اختصاصی ایران با محوریت خراسان رضوی در قرقیزستان برگزار شد.
وی گفت: مراودات با این کشورها دروازه ورود کالاهای ایرانی به آسیای میانه و سایر کشورهای منطقه است، ارتباطات مطلوبی بین ایران و آن کشورها برقرار شده که لازمه تداوم آن پیگیریهای مستمر بعدی از سوی دولتمردان و فعالان اقتصادی است.
او افزود: بخشی از این پیگیریها موانعی دارد که لازم است دولتمردان برای حل مشکلات و رفع آنها وارد عمل شوند و فعالان اقتصادی هم می بایست کیفیت تولیدات خود را ارتقا دهند.
دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد نتیجه برگزاری این نمایشگاهها منجر به افزایش صادرات استان خراسان رضوی شود.
وی گفت: هدفگذاری صادراتی امسال خراسان رضوی 2.5 میلیون دلار است که با برگزاری این نمایشگاهها از برنامه عقب نیستیم بطوری که با گذشت هشت ماه از سال میزان صادرات استان به بالای یک میلیارد دلار رسیده است.
ابراهیمی افزود: باید برای رسیدن به اهداف صادراتی در خراسان رضوی در چهار ماه باقیمانده از سال تلاش مضاعفی از سوی دولتمردان و فعالان اقتصادی انجام شود.
7489/660


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن