تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820944762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولين قدم براي يک مدير موفق، شنيدن صداي ديگران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۳۶ب.ظ)
اولين قدم براي يک مدير موفق، شنيدن صداي ديگران است جلسه مديران آموزش و پرورش شهرستان هاي استان گلستان با مدير کل و معاونين ايشان تشکيل شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا وطني، مديرکل آموزش و پرورش گلستان بر اهميت مشارکت و استفاده از خرد جمعي به ويژه در تصميم گيري ها تاکيد کرد و اذعان داشت: بهترين نوع تصميم گيري، مشارکتي است که احساس مالکيت و همکاري را تقويت مي کند لذا در تصميم گيري ها نبايد جامعه را کنار بگذاريم.
وي افزود: حاصل کار جمعي هميشه بزرگتر بوده و با مشارکت ، مردم به اصلاحات خواهند رسيد و موجب تقويت خودباوري افراد خواهد شد.
مدير کل در ادامه ضمن اشاره به مزاياي مشارکت پرسنل در تصميم گيري ها گفت: مشارکت موجب گشوده شدن مرزهاي بسته ،روشن شدن افکار و شکسته شدن سکوت خواهد شد. با خارج نمودن افراد از گوشه نشيني، موجب افزايش اعتمادبه نفس پرسنل خواهيم شد.
وطني گفت: هرکس فاعل دنياي خودش است نه مفعول دنياي ديگران. مشارکت ترسيم درست راه زندگي است و ياور ديگران و برداشتن بار از دوش ديگران است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن