تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819469410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری آزمون ورودی به حرفه مهندسان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: برگزاری آزمون ورودی به حرفه مهندسان
رئیس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان در تاریخ 22 و 23 آبانماه امسال در استان خبر داد.
نویسنده : حمیرا رحیمی 
 اصغر گل محمدی اظهار داشت : در اجرای آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان کاردان‌های فنی ساختمان و معماران تجربی در تاریخ 22 و 23 آبانماه امسال همزمان با سراسر کشور در دانشکده ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می‌شود. وی در ادامه در خصوص رشته‌های مرتبط به این آزمون عنوان کرد : رشته‌های مهندسی معماری(نظارت و طراحی)، شهرسازی، عمران(نظارت و محاسبات)، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، نقشه برداری و ترافیک برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی(پایه3) و همچنین آزمون‌های حرفه‌ای کاردان‌های فنی ساختمان در رشته‌های معماری، عمران، مکانیک، برق و نقشه‌برداری برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار کاردانی(پایه‌3) و آزمون‌های تعیین صلاحیت معماران تجربی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار تجربی بطور هماهنگ و همزمان برگزار می‌شود. گل محمدی افزود : سابقه کار حرفه‌ای مورد نیاز برای این آزمون مطابق با ماده 5 آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی ساختمان خواهد بود و نحوه محاسبه سنوات لازم از تاریخ اخذ مدرک تحصیلی تا پایان آبان ماه 1393 است و چنانچه متقاضی در صورت نداشتن شرایط لازم با ورود اطلاعات نادرست نسبت به ثبت‌نام اقدام و در نمره قبولی کسب کند نه تنها قبولی نامبرده کان لم یکن تلقی شده با وی مطابق با ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد. رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در خصوص ثبت‌نام مهندسان در آزمون مذکور اظهار داشت: ثبت‌نام این آزمون‌ها ‌به ‌صورت الکترونیکی از طریق وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.inbr.ir صورت پذیرفته است. گفتنی است قبولی در آزمون مذکور یکی از شرایط اخذ پروانه اشتغال بوده و متقاضی در صورت قبولی در آزمون و احراز سایر شرایط مشخص شده در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان موفق به اخذ پروانه اشتغال بکار خواهد شد.  

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن