تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803927967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري آزمون ورود به حرفه مهندسان 22 و 23 آبان ماه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۲۴ب.ظ)
برگزاري آزمون ورود به حرفه مهندسان 22 و 23 آبان ماه مدير مسكن و ساختمان راه و شهرسازي گلستان خبر داد: آزمون ورود به حرفه مهندسان، كاردان هاي فني ساختمان و تعيين صلاحيت حرفه اي معماران تجربي همزمان با سراسر كشور در روزهاي پنج شنبه و جمعه، 22 و 23 آبان ماه 93، در دو حوزه گرگان و گنبد برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود تيموري گفت: اين آزمون به منظور اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسي در هفت رشته معماري، برق، مكانيك، عمران، شهرسازي، ترافيك و نقشه برداري و شش رشته كارداني معماري، عمران، تأسيسات مكانيكي، تأسيسات برقي، شهرسازي و نقشه برداري و صلاحيت معماران تجربي در پايه 3 و 2 و 1 برگزار مي شود.
به گفته وي، آزمون رشته هاي عمران نظارت، معماري نظارت، معماري اجرا، عمران اجرا، نقشه برداري، شهرسازي، ترافيك و آزمون حرفه اي كاردان هاي فني ساختمان در رشته هاي معماري، شهرسازي، عمران، مكانيك، برق و نقشه برداري در دو نوبت صبح و عصر روز پنج شنبه، مورخ 22 آبان ماه، برگزار مي شود.
وي افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته عمران محاسبات، مكانيك، برق و آزمون تعيين صلاحيت معماران تجربي نيز، صبح جمعه و آزمون طراحي معماري صبح و عصر جمعه، 23 آبان ماه، برگزار خواهد شد.
وي ادامه داد: در استان گلستان سه هزار و 9 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته هاي هفتگانه مهندسي و 136 نفر در كليه رشته هاي كارداني و معماري تجربي ثبت نام نموده اند.
وي افزود: داوطلبان مي توانند از تاريخ 18 آبان ماه سال جاري جهت دريافت كارت ورود به جلسه خود از طريق سايت دفتر مقررات ملي ساختمان وزارت راه و شهرسازي به آدرس: www.inbr.ir اقدام كنند.
به گفته تيموري، متقاضيان در صورت مشاهده هر گونه نقص مي توانند در تاريخ 21 و 22 آبان ماه از طريق لينك مربوطه در سايت مذكور و يا مراجعه به باجه هاي رفع نقص واقع در دانشگاه آزاد اسلامي واحدهاي گرگان و گنبد نسبت به رفع نقص اقدام كنند.
وي، مكان برگزاري آزمون را، دو حوزه دانشگاه آزاد اسلامي واحد گرگان و گنبد ذكر كرد و گفت: از داوطلبان فاقد تأييديه ثبت نام كه متقاضي دريافت وجه ثبت نام خود هستند، تقاضا مي شود صرفا از طريق مراجعه به سايت دفتر مقررات ملي ساختمان وزارت راه و شهرسازي اقدام كنند.
تيموري متذكر شد: داوطلبان گرامي ضمن ارائه كارت شناسايي معتبر عكس دار و پرينت كارت ورود به جلسه در روز برگزاري آزمون از به همراه داشتن هر نوع وسيله غير مجاز ازجمله؛ موبايل، لپ تاپ، تبلت و غيره خودداري كنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن