تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798314779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار یزد: انرژی خورشیدی نگرانی های زیست محیطی را کاهش می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار یزد: انرژی خورشیدی نگرانی های زیست محیطی را کاهش می دهد یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: بهره گیری از انرژی خورشیدی باعث کاهش نگرانی های زیست محیطی ناشی از تولید انرژی توسط سوخت های فسیلی می شود.


به گزارش روابط عمومی توزیع نیروی برق یزد که روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت سید محمد میرمحمدی در بازدید از طرح نیروگاهی ایرانیان در جمع مدیران صنعت آب و برق گفت: توسعه صنعتی مستلزم تامین زیرساخت هایی نظیر آب ، برق ، سوخت وحمل نقل است .
وی افزود: از اهداف ما توسعه صنایع پاک و حفظ سرمایه های از پیش ایجاد شده در استان است .
استاندار یزد استفاده از منابع گسترده انرژی خورشیدی در یزد را حائز اهمیت برشمرد و گفت : در حال حاضر موافقت لازم برای ساخت مزرعه خورشیدی به میزان 17، 40 ، 60 و 130 مگاوات انجام شده و امیدواریم گسترش یابد.
میرمحمدی با بیان اینکه بستر مناسب برای سرمایه گذاران درون استانی فراهم است خاطرنشان کرد: یکی از تولیدکنندگان سلول های خورشیدی در استان ، به دنبال گسترش سلول های فتوولتائیک نوین با راندمان بالا و فضاگیری کمتر است.
وی تصریح کرد: اگر تولید سلول های فتوولتائیک تولید داخلی افزایش و قیمت آن کاسته شود وهمچنین امکان فضاسازی آن از طریق نمای ساختمان فراهم شود ، حضور سرمایه گذاران در این بخش پررنگ تر خواهد شد.
استاندار یزد در ادامه با تاکید بر مشخص شدن نقشه راه برای حضور سرمایه گذار در بخش صنعتی گفت: اگر مسئله آب استان حل شود عرصه وسیع تری در بخش سرمایه گذاری بوجود آمده و شاهد استقرار صنایع متعددی در استان خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز با اشاره به پیشتاز بودن این سازمان در زمینه رضایت مندی مشترکین گفت: بر اساس نظرسنجی سالیانه در سال 1392 میزان سنجش رضایت مشترکین 79.3درصد اعلام شده که از رشد چهل درصدی نسبت به سال 88 حکایت دارد.
محمدرضا صحتی به بهره مندی 118 مشترک از سامانه فتوولتائیک در استان یزد خبر داد و افزود: نصب و راه اندازی سامانه فتوولتائیک متصل به شبکه 1.5 کیلوواتی در بخش خانگی و 5 مگاواتی در بخش آموزشی و زیارتی با هزینه ای افزون بر 35 هزار میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی به میثاق مدیران صنعت برق کشور برای کاهش تلفات برق کشور به زیر 10 درصد تا یکسال آینده اشاره کرد و گفت : تلفات شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در سال گذشته ، 8.55 درصد بوده و این در حالی است که متوسط میزان تلفات در کشور 14.8 درصد است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، متوسط مصرف ماهانه مشترکین خانگی در یزد را 147 کیلووات ساعت اعلام کرد و افزود: شاخص های فروش شش ماهه اول امسال نشان می دهد ، سهم مصرف انرژی استان در بخش صنعتی به میزان 72درصد بوده است.
این مقام مسوول در صنعت برق کاهش 352مگاوات ساعت خاموشی در شش ماهه اول سال 93 را یادآور شد و خاطرنشان کرد: جلوگیری از این میزان خاموشی به دلیل سرویس شبکه به روش خط گرم صورت گرفته و به موازات آن 350 کیلومتر از خطوط شستشو شده است.
در این بازدید که به مدت چهار ساعت به طول انجامید، استاندار یزد از روند ساخت نیروگاه فرآب (یزد2) و نیروگاه سیکل ترکیبی بازدید کرد.ک/1
650/1968


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن