تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803735465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرادخانی:هدف ما ساماندهی و پیشرفت اقتصاد هنر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هفتمین نمایشگاه هفت نگاه در نیاوران گشایش یافت مرادخانی:هدف ما ساماندهی و پیشرفت اقتصاد هنر است خبرگزاری پانا: نمایشگاه «هفت نگاه» با همکاری 7 نگار خانه معروف ایرانی و با نمایش آثاری از 300هنرمند حوزه هنرهای تجسمی و با حضور علی مراد خانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت.
۱۳۹۳ شنبه ۲۴ آبان ساعت 12:28



به گزارش سرویس فرهنگی پانا،  گالری شماره یک و دو فرهنگسرای نیاوران، عصر روز جمعه 23 آبان 1393 میزبان مراسم افتتاحیه نمایشگاه «هفت نگاه » بود.
در ابتدای این مراسم لیلی گلستان در  سخنانی با خیر مقدم به حاضران در این مراسم اظهار کرد:برای برپایی این نمایشگاه سختی های زیادی کشیدیم.کار های هنری زیادی برای شرکت در نمایشگاه به دست ما رسید و از میان تمامی آثار این کارها جهت شرکت در نمایشگاه انتخاب شد. همچنین امسال به مناسبت هفتمین سالگرد برپایی هفت نگاه ما هفت میهمان داشتیم. در واقع امسال ما از هفت گالری دعوت کردیم که دعوت ما را قبول کردند و در این نمایشگاه شرکت کردند.
علی مراد خانی معاون هنری وزیر نیز در سخنانی با تشکر از لیلی گلستان و تمامی کسانی که در برپایی این نمایشگاه شرکت داشتند، گفت:این روز بسیار پر طراوتی است چرا که شاهد گشایش نمایشگاه هفت نگاه هستیم و این فعالیت بسیار ارجمند شکل گرفته است.تجربه برگزاری این گونه برنامه در سال های گذشته نیز بسیار موفق بود البته که باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت پذیرد . ما از این گونه برنامه ها حمایت می کنیم و با توجه به صحبت هایی که در زمینه ارتباط اقتصاد و هنر انجام شد امیدواریم مجموعه فعالیت ها باعث هر چه بهتر برگزار شدن این گونه برنامه ها باشد. البته برخی از دوستان مثل آقای سمیع آذر و یا دیگرانی که در این مراسم حضور دارند در زمینه فعالیت های حوزه اقتصاد هنر زحمات زیادی کشیده اند و در حال حاضر مجموعه فعالیت های ما در بخش حراج های  بین المللی و حوزه داخلی جایگاه بسیار خوبی را پیدا کرده است.
مراد خانی با ذکر این نکته که در سال های آینده چنین برنامه  هایی بیشتر اتفاق خواهد افتاد، اظهار داشت: بستر و زمینه های خوبی در این نمایشگاه در حال شکل گیری است. به اعتقاد من اینگونه فعالیت ها پشتیبانی می کند ازیک سری کار های دیگری که می تواند در آینده برگزار شود، ضمن اینکه برگزاری چنین نمایشگاهی می تواند پایه بسیاری از فعالیت های حوزه تجسمی باشد و برای ما هم بسیار مهم است که هنرمندی که زحمت می کشد و اثری را خلق میکند درآمد خوبی هم داشته باشد.
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در پایان سخنانش گفت:امیدوارم این گونه نمایشگاه ها به صورت مداوم و منظم به گونه ای که تاخیری در برپایی آن اتفاق نیافتد  برگزار گردد و جایگاه ثابتی در تقویم سالانه پیدا کند. هدف ما این است که با این گونه فعالیت ها، انشاالله آثار هنری در سبد اقتصادی مردم قرار بگیرد و وضعیت اقتصاد هنر ساماندهی و توسعه بهتری داشت باشد.اگر برپایی چنین نمایشگاه هایی به صورت مستمر ادامه پیدا کند می شود استفاده ای بهتری از آن کرد. امیدواریم همه دست به دست  اتفاقات خوبی که شایسته هنر ایران است را رقم بزنیم.
گفتنی است   نمایشگاه «هفت نگاه » امسال با مشارکت هفت گالری میهمان  با  ارائه آثاری از هنرمندانی چون سهراب سپهری ، محمد احصابی ، رضا بانگیز، عبدی اسبقی ، نصرالله افجه ای ، گیزلاوارگا سینایی، یدالله کابلی ، آیدین آغداشلو ، عین الله صادق زاده ، ژازه طباطبائی ، صداقت جباری ، محسن وزیری مقدم ، نصرت الله مسلمیان ، محمد  و امین اسکندری و ...   برگزار گردید و علاقمندان می توانند تا روز نهم آبان از ساعت 10 الی 19 در نگارخانه شماره یک و دو  فرهنگسرای نیاوران از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن