تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820020139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت زمینه را برای پیشرفت روزافزون بخش کشاورزی کشور فراهم کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خطیب جمعه یاسوج تاکید کرد دولت زمینه را برای پیشرفت روزافزون بخش کشاورزی کشور فراهم کند یاسوج - ایرنا - خطیب جمعه یاسوج تاکید کرد: کشاورزان ایران اسلامی با همت و تلاش خود و دولت نیز با حمایت های جدی زمینه لازم برای پیشرفت روزافزون بخش کشاورزی کشور را فراهم کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: در صورت تحقق این امر مهم نیاز چندانی به واردات انواع محصولات کشاورزی به ویژه گندم نخواهد بود.
وی بیان کرد: گندم یک محصول کشاورزی استراتژیک بوده و خودکفایی در آن علاوه بر بااهمیت بودن بیانگر استقلال اقتصادی هر کشور است.
حسینی با اشاره به پنجم آذر سالروز آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج در صدر اسلام نیز وجود داشته و پس از پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی این نهاد مردمی تاثیرگذار در ایران احیا شد.
وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) تعابیر و عبارت های ارزنده ای در مورد اهمیت بسیج بیان فرموده اند که از مهمترین آنها می توان به لشکر مخلص خدا بودن و شجره طیبه بودن بسیج اشاره کرد.
حسینی ابراز داشت: در صورتی که روحیه بسیجی در بین ملتی وجود داشته باشد هیچ قدرتی توان مقابله با آن را ندارد و در غیر اینصورت ضعیف و شکست پذیر خواهد شد.
خطیب جمعه یاسوج افزود: بسیج خاری در چشم دشمنان و مایه امید و دلگرمی ملت ایران بوده و از زمان تشکیل تاکنون نیز خدمات چشمگیری در زمینه های مختلف ارایه کرده است.
حسینی گفت: هر کشوری برای توسعه و پیشرفت همه جانبه خود در تمام ابعاد حق استفاده صلح آمیز از فناوری هسته ای را دارد و ایران اسلامی نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست.
وی بیان کرد: چنانچه آمریکا و متحدانش بخواهند کشور و ملت ایران را از این حق مسلم محروم کنند این نکته مهم را بدانند که تلاش های آنان بی فایده است.
حسینی اظهار کرد: دشمنان قسم خورده هرگز نمی توانند با تحریم اقتصادی و تهدید مانع دستیابی کشور و ملت ایران به فناوری صلح آمیز هسته ای شوند.
وی با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، عنوان کرد: پیشرفت همه جانبه یک کشور به ویژه در زمینه علمی با ترویج فرهنگ کتابخوانی میسر می شود.
حسینی بر لزوم فراهم شدن بستر لازم برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ کتابخوانی بین قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.
7535/671 /1596


23/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن