تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819234044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه دیپلماسی علمی زمینه ساز پیشرفت کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: توسعه دیپلماسی علمی زمینه ساز پیشرفت کشور است زنجان - ایرنا - عضو صندوق حمایت از پژوهشگران و فن آوران کشور گفت: توسعه دیپلماسی علمی بستر ساز پیشرفت و پویایی کشور است.


به گزارش ایرنا علی اکبر موسوی موحد روز چهارشنبه در حاشیه دومین همایش منقطه ای تغییر اقلیم و گرمایش زمین در جمع خبرنگاران افزود: حمایت از تحقیقات پژوهشگران که جامعه می تواند از نتایج این پژوهش ها برای توسعه کشور بهره مند شود از جمله اهداف صندوق حمایت از پژوهشگران کشور است.
وی از بنیادهای ملی به عنوان مراکز پشتیبانی علم کشورها نام برد و اظهار کرد: صندوق حمایت از پژوهشگران که با نام بنیاد ملی علم ایران در سطح جهانی شناخته می شود حمایت های مختلفی از جمله حمایت مالی از پژوهشگران را انجام می دهد.
عضو صندوق حمایت از پژوهشگران و فن آوران کشور با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در بنیاد علم ایران گفت: این بنیاد درصدد است با در اختیار دادن بودجه ای پنج ساله به تیم های پژوهشی، کرسی های پژوهشی به دانشمندان مسلمان اعطا کند.
موسوی موحد ادامه داد:پشتیبانی و پرداخت 80 درصد هزینه ثبت اختراع دانشمندانی که اختراع آنان در جایگاههای بین المللی نفوذ داشته از دیگر فعالیت های این بنیاد است.
وی یادآورشد: ایجاد زیر ساخت های فکری برای جامعه در راستای حمایت و پشتیبانی از علم، برنامه ریزی برای راه اندازی دیپلماسی علمی برای توسعه روابط علمی میان دانشمندان داخلی و خارجی و بستر سازی برای ایجاد ارتباط میان صنعت و بخش اختراع و نوآوری از دیگر برنامه های صندوق حمایت از پژوهشگران یا همان بنیاد ملی علم ایران است.
7318/596


22/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن