تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819846128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مزیت های اقتصادی کیش شرایط را برای گردشگری و سرمایه گذاری خارجی آسان می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مزیت های اقتصادی کیش شرایط را برای گردشگری و سرمایه گذاری خارجی آسان می کند کیش - ایرنا - مشاور عالی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ، جزیره را دارای مزیت اقتصادی فراوان دانست و گفت : هر یک از این مزایا شرایط را برای تردد و سرمایه گذاری برای گردشگران خارجی آسان می کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، رسول کشت پور در دیدار جمعه خود با هیات تورگردانان ایتالیایی ، کیش را جزیره فرصت ها برشمرد و گفت : این منطقه آمادگی خود را برای حضور گردشگران وسرمایه گذاران اروپایی اعلام می کند .
وی به شاخصه های مهم گردشگری همچون جاذبه های طبیعی ، سواحل و زیرساخت های آن اشاره کرد و افزود : با بسترهای آماده شده و ایجاد طرح های خوب گردشگری می تواند میزبان سرمایه گذاران از کشورهای مختلف باشد .
کشت پور با یاد آوری اشتراکات میان دو کشور اظهار داشت : جزیره کیش دارای 34 مزیت اقتصادی است که هر کدام از آنها بستر لازم را برای تردد وسرمایه گذاری گردشگران وسرمایه گذاران خارجی آسان می سازد.
این مسوول در سازمان منطقه ازاد کیش تصریح کرد که امکانات گردشگری درجزیره کیش به گونه ای فراهم شده است که گردشگران داخلی وخارجی بتوانند درکنار سایر اعضای خانواده در محیطی سالم ، پاک وامن تفریح کنند.
وی به شرایط مناسب آب وهوایی درجزیره کیش همزمان با فصل سرما دراروپا اشاره کرد و گفت : این ویژگی در جذب گردشگران اروپایی موثر است و تورگردانان این کشورها می توانند درماه های سرد سال جزیره کیش را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کنند .
مشاورعالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درمورد جزایر اقماری هندورابی ، فارور بزرگ وکوچک اشاره کرد و گفت : دراین جزایر زیرساخت ها درحال آماده سازی است و بستر مناسبی برای سرمایه گذاران وگردشگران خواهد بود تا بتوانند از فرصت های سرمایه گذاری وتفریح این جزایر بهره مند شوند.
وی هدف از سفر مدیران تورهای ایتالیایی به جزیره کیش را آشنایی نزدیک با ویژگی های منحصر به فرد این جزیره اعلام کرد وافزود : بازدید وآشنایی آنان با محیط امن ،آرام و زیبای کیش می تواند زمینه حضوربسیاری از گردشگران اروپایی را در این جزیره فراهم کند.
کشت پوردر پایان از آمادگی این منطقه برای ارتباط با سرمایه گذاران و همچنین میزبانی از گردشگران ایتالیایی خبر داد و گفت : سازمان منطقه آزاد کیش آماده همکاری و گسترش روابط در حوزه های گردشگری ، تجاری واقتصادی با کشورهای مختلف است .
علی جیرفتی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست به برخی مزیت های سرمایه گذاری در جزیره کیش اشاره کرد و گفت : ورود گردشگران خارجی بدون نیاز به دریافت ویزا، معافیت های مالیاتی وگمرکی، امکان فعالیت بانک ها ی بین المللی و همچنین انجام امور اداری بدون بروکراسی درکمترین زمان ازجمله این مزیت ها است .
وی افزود : ایجاد آژانس های گردشگری ومسافرتی توسط تورگردانان کشورهای مختلف از دیگر فرصت های فراهم شده درجزیره کیش است .
محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش هم دراین نشست از برگزاری نمایشگاه گردشگری تا دوماه آینده خبرداد و برای حضور فعالان گردشگری از کشور ایتالیا دراین نمایشگاه اعلام آمادگی کرد.
هیات 13 نفره مدیران گردشگری ایتالیایی با همکاری هواپیمایی ترکیش به جزیره کیش سفر کردند و پس از بازدید از اماکن تفریحی وگردشگری جزیره و گفت وگو با مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش آمادگی خود برای برقراری ارتباط بیشتر را اعلام کردند .
امید حقیقت مشاور گردشگری خارجی که مسوولیت این تور را بر عهده داشته اظهار دشت : این سفر 30 ساعت به طول انجامید که گردشگران از ایتالیا به مقصد استانبول و از آنجا به تبریز ، شیراز و سپس به جزیره کیش سفر کردند .
وی این گردشگران را پس از بازگشت به کشورشان بهترین مبلغان فرهنگی دانست و گفت : این افراد می توانند در سراسر دنیا با بیان ظرفیت های خوب جزیره کیش ، میهمان نوازی ایرانیان در جذب گردشگر به ایران موثر باشند .
1630**1641/668


23/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن