تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799126887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهاوندیان: مجلس به مطالب نادرست از منابع غیرمستند وقعی نخواهد گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نهاوندیان: مجلس به مطالب نادرست از منابع غیرمستند وقعی نخواهد گذاشت تهران - ایرنا - رییس دفتر رییس جمهوری با حضور در غرفه خبرگزاری ایرنا، به تشریح ارزیابی خود از رد لایحه تنظیم مقررات مالی دولت در مجلس شورای اسلامی، معرفی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری و سفر اخیر رییس جمهوری به کشور آذربایجان پرداخت.


محمد نهاوندیان عصر امروز (پنج شنبه) در پنجمین روز از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی به سوالات خبرنگار سیاسی ایرنا پاسخ داد.
متن کامل این گفت و گو به این شرح است:
++ ایرنا: مجلس لایحه تنظیم مقررات مالی دولت را رد کرد و قصد دارد طرحی در این ارتباط مطرح کند؛ ارزیابی شما از این موضوع چیست؟
** نهاوندیان: تدوین این لایحه اصولا بر اساس توافق مفهومی بین دولت و مجلس بود که بجای تکرار هر ساله تبصره های قانون بودجه، ما یک قانون دائمی داشته باشیم و در واقع فرصت رسیدگی بودجه را اختصاص بودجه کنیم و از تاخیر ناخواسته جلوگیری کنیم؛ با وجود این که فوریت این لایحه مورد تصویب مجلس قرار گرفت اما به هر دلیل تصویب کلیات در این مرحله متوقف شد؛ ناچار الان در قانون بودجه 94 به همان رویه گذشته عمل خواهد شد مگر این که در مجلس گامی برداشته شود و مجددا این لایحه در دستور کار قرار گیرد.

++ ایرنا: امروز آقای مصباحی مقدم اعلام کرد که این مساله را به صورت یک طرح ارایه می کنند و همان مواد مورد نظر دولت در طرح مجلس لحاظ شده است؛، نظرتان در این مورد چیست؟
نهاوندیان: در مورد طرح قانونی، این ملاحظه قانون اساسی وجود دارد که اگر طرحی بار مالی داشته باشد باید مورد موافقت دولت قرار گیرد؛ البته گفت و گوها و تعامل هایی در کمیسیون مربوطه با دولت بوده است که امیدواریم در این مسیر به صورت تعاملی پیش بریم.

++ ایرنا: وزیر پیشنهادی علوم توسط رییس جمهوری به مجلس معرفی شده اما شاهدیم که در این ارتباط سیاه نمایی هایی توسط برخی جریانات آغاز شده است؛ ارزیابی شما از این مساله چیست؟
** نهاوندیان: در نظام ما رای اعتماد به وزرا یکی از مصادیق تعامل دو قوه است که پیشنهاد از سوی رییس جمهوری منتخب مردم است و رای اعتماد نیز توسط نمایندگان منتخب مردم داده می شود؛ در این جلوه گاه ها است که ما باید شاهد درجه بالایی از تعامل دو قوه باشیم و مردم هم از توفیق این تعامل خوشحال می شوند.
به هر حال از سوی رییس جمهوری با بررسی هایی که انجام شده پیشنهاد لازم ارایه شده و ان شالله نمایندگان مجلس هم به وظیفه قانونی و انقلابی خودشان عمل خواهند کرد.
مجلس به طور قطع به برخی مطالب نادرست که از منابع غیرصحیح و غیرمستند منتشر می شود وقعی نخواهند گذاشت و آنچه که حقیقت مطلب است را مورد توجه قرار خواهند داد و به این ترتیب، به یک نتیجه خوبی دست پیدا خواهیم کرد.

++ ایرنا: در این رابطه برخی نمایندگان مجلس معتقدند شما قبل از معرفی گزینه باید با رییس مجلس مشورت هایی انجام می شد؛ ایا این مساله از نظر شما پذیرفتی است؟
** نهاوندیان: در نظام ما مبنای کار در تعامل قوا، قانون اساسی است و البته مسیر مشورت همیشه باز است، اما اختیارات و وظایف هر قوه را قانون اساسی معین کرده است.

++ ایرنا: ارزیابی شما از سفر اخیر رییس جمهوری به آذربایجان چیست؟
** نهاوندیان: سفر رییس جمهوری به جمهوری آذربایجان چهارمین دیدار دو رییس جمهوری در طول یک سال گذشته بود؛ فرصت های همکاری های اقتصادی بین ایران و آذربایجان بیسیار گسترده است و این سفر دستاوردهای بسیار امیدبخشی ایجاد کرد.
این روابط به خوبی نشان می دهد که چگونه می شود با یک رویکرد تعاملی، فضایی مثبت و سازنده را ایجاد کرد؛ ما در واقع با این تعامل گسترده با همسایگان گام دیگری در جهت اصول اقتصاد مقاومتی بر می داریم.
سیام(4)**9189**1601**


22/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن