تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803122697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: همه روستاهای بالای 20 خانوار این استان، تا نیمه اول سال 96 از نعمت گاز شهری برخوردار خواهند شد.


به گزارش ایرنا، جمشید انصاری شامگاه چهارشنبه در جمع فعالان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان طارم، با بیان اینکه استان زنجان دارای پتانسیل ها و قابلیت های بسیار بالایی است، افزود: باید برای استفاده بهینه از منابع محدود آب 25 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان با برنامه ریزی لازم تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار گیرد.
وی، با تاکید بر اینکه این مهم کمک موثری به دولت و تقویت بنیه اقتصاد روستایی است، یادآورشد: تا پایان تابستان امسال 33 هزار هکتار از اراضی آبی این استان، تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار داشت.
استاندار زنجان گفت: با تجهیز 25 هزار هکتار دیگر از اراضی آبی استان به سیستم آبیاری تحت فشار، تا پایان تابستان سال آینده دولت کمک بزرگی در بخش کشاورزی به فعالان این بخش می کند.
انصاری با اشاره به اینکه با تحقق این مهم در عرض یک و نیم سال 80 درصد از این طرح عملی خواهد شد، ادامه داد: کشاورزان باید سیستم های آبیاری تحت فشار را پیاده کنند چرا که دولت نیز در این خصوص 85 درصد کمک مالی بلاعوض می کند و بقیه نیازهای مالی اجرای این طرح نیز از طریق تسهیلات بانکی پرداخت می شود.
وی ادامه داد: اقدامات اولیه برای توسعه صنایع تبدیلی در شهرستان طارم شروع شده و دولت حمایت مالی خود از سرمایه گذاران داوطلب در این بخش به عمل خواهد آورد.
استاندار زنجان گفت: این شهرستان با مجموعه قابلیت هایی که در آب، خاک و کشاورزی دارد چنانچه برنامه بهبود سیستم آبیاری تحت فشار را به درستی اجرا کند اقتصاد این منطقه بسیار پر رونق خواهد شد.
انصاری با بیان اینکه استان زنجان دارای سه پهنه معدنی بکر با ذخایر عظیم فلزات گرانبها و نایاب است، خاطرنشان کرد: این پهنه ها به وسعت یکهزار و 700 کیلومتر مربع در شهرستان سلطانیه، 400 کیلومتر مربع در منطقه انگوران و دو هزار و 200 کیلومترمربع در شهرستان طارم واقع شده است.
وی تاکید کرد: عملیات اکتشافی هزینه بر بوده و بخش خصوصی منطقه ای کوچک را ثبت کرده و در یک نقطه مشغول به عملیات اکتشاف می شود که دولت تصمیم گرفته تا این پهنه های بزرگ معدنی را با اعتبار دولتی یا شرکت های وابسته به نهادهای عمومی اکتشاف کند.
استاندار زنجان افزود: برای پهنه معدنی شهرستان طارم سه متقاضی متفاوت وجود دارد که باشناسایی توانمندی های فنی و تخصصی برای عملیات اکتشافی، یکی از این سه متقاضی انتخاب خواهد شد.
انصاری تاکید کرد: برای توسعه استان و شهرستان باید از همه قابلیت ها و ظرفیت ها به صورت درست و عملی بهره برد و بهره بردن از قابلیت ها با ذهنیت نادرست امکان پذیر نیست.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تجربه ای را در دستور کار خود قرار داده است اظهار کرد: اهتمام این دولت استفاده از نیروهای بومی هر منطقه در راستای خدمت رسانی به مردم است چرا که این نیروها به مشکلات منطقه وافق بوده و در راستای مرتفع کردن آنها در تلاش خواهند بود.
انصاری همدلی، همراهی و همبستگی مردم در کاهش مشکلات را بسیار تاثیر گذار دانست و یادآورشد: قابلیت های کشور در هر زمان ثابت و تنها نوع نگاه و عملکرد دولت ها متغیر است.
استاندار زنجان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در راستای کاهش تورم در تلاش است افزود: در زمان حاضر آمارهای کاهش نرخ تورم و نرخ بیکاری در کشور و استان رشد منفی به خود گرفته است.
7325/596


22/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن