تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802714996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداري آزاد راه قم - گرمسار در زمستان امسال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۱۸ب.ظ)
بهره برداري آزاد راه قم - گرمسار در زمستان امسال وزير راه و شهرسازي گفت: بهره برداري از آزاد راه قم - گرمسار عاملي در جهت کاهش حجم تردد خودروها به سمت تهران است.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس آخوندي اظهار داشت: بخش عمده اي از خودروهايي که اکنون از غرب، شرق و جنوب وارد تهران مي شوند به اين بزرگراه وارد شده و ديگر از تهران عبور نخواهند کرد.
وي احداث کمربند جنوب غرب تهران را يکي از مباحث مطرح شده در جلسه با استاندار ذکر کرد و گفت: کمربند سوم تهران به صورت آزادراه در هيات وزيران مصوب شد.
وزير راه و شهرسازي آغاز اين کمربندي را از آبيک عنوان کرد و بيان داشت: کمربندي جنوب غرب تا چرم شهر امتداد يافته و سپس به نزديکي ورامين مي رسد.
آخوندي نحوه اتصال کمربندي جنوب غرب را يکي از مشکلات مطرح شده در جلسه با استانداري تهران دانست و عنوان کرد: نحوه اتصال اين کمربندي به منطقه جنوب شرق تهران و به ورامين، پيشوا و پاکدشت و از طرف ديگر به سمت جنوب بومهن و آزاد راه پرديس در حال بررسي کارشناسان است.
وي بررسي نحوه اتصال تهران به محيط حومه و پيراموني را يکي ديگر از موارد مطرح شده در جلسه با استاندار تهران ذکر کرد و يادآورشد: اکنون 850 هزار وسيله نقليه روزانه بين تهران و حومه در حال تردد هستند.
وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينکه اکنون اکثر مسيرهاي خروجي تهران در جنوب، غرب و شرق در وضعيت پرتردد و ترافيک سنگين هستند، از تدوين طرحي براي انتقال بخش عمده اين ترددها به قطارهاي حومه اي خبر داد.
آخوندي با بيان اينکه دنبال آن هستيم تا بحث قطارهاي حومه اي را در تمام مسيرهاي غرب، شرق و جنوب اجرايي کنيم، خبر از چهار ريله کردن قطار تهران به کرج داد.
وي با اشاره به وجود برخي مشکلات در راه اندازي قطارهاي حومه اي تهران، ابراز اميدواري کرد: کمک استانداري تهران در رفع مشکلات ميسر باشد و سال آينده شاهد اجرايي شدن بخشي از اين طرح باشيم.
وزير راه و شهرسازي مشکلات مسکن مهر استان تهران را از ديگر موضوعات مطرح شده در اين جلسه برشمرد و تصريح کرد: 300 هزار واحد مسکوني در مجموع در تهران و البرز داريم که حجم زيادي را به خود اختصاص داده است.
آخوندي با بيان اين که پيشرفت فيزيکي اين واحدهاي مسکوني بالاي 80 درصد است، عنوان کرد: تامين خدمات زيربنايي و روبنايي در اين واحدها با مشکلات جدي مواجه است.
وي از تامين اعتباري توسط استانداري تهران و وزارت راه و شهرسازي در سال جاري براي حل برخي مشکلات اين واحد ها خبر داد و عنوان کرد: حجم بالاي جمعيتي که سال آينده در اين واحدها بارگذاري مي شود، نيازمند خدمات بيشتري است که بايد مد نظر قرار گيرد.
وزير راه و شهرسازي از تهيه گزارشي در خصوص مشکلات مسکن مهر استان تهران براي ارائه در هيأت دولت خبر داد و اين پروژه را ناشي از بدون دانش عمل کردن دولت قبل دانست که دولت هاي متعددي را به خود مشغول خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن