تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812917120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرمان شفاف سازي کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۳۲ق.ظ)
کرمان شفاف سازي کرد شرکت توسعه و عمران کرمان در خصوص افزايش رشد قيمت سهام طي چند روز اخير اطلاعيه شفاف سازي منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود صفاخواه مدير عامل شرکت توسعه و عمران کرمان در اين اطلاعيه آورده است؛ در راستاي دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات و به منظور حفظ حقوق سهامداران محترم شرکت و جلوگيري از انتشار اطلاعات غير مستند و با توجه به روند افزايشي بهاي سهام اين شرکت در روزهاي اخير که عمدتاً بر اساس تحليل بازار از سودآوري شرکت آزين ماهتاب گستر (سهامي خاص) يکي از شرکت هاي سرمايه پذير است.
وي در اينباره اظهار داشت: سود مورد انتظار از سرمايه گذاري اين شرکت براي سال مالي منتهي به 29 اسفند93 آن شرکت، معادل 33 ميليارد و 300 ميليون ريال پيش بيني و در بودجه سال مالي منتهي به 31 خرداد 94 "کرمان" منظور شده است درنتيجه هيچگونه فعاليتي که منجر به تعديل مثبت سود شرکت شود تا اين تاريخ اتفاق رخ نداده است.
اي مقام مسوول خاطر نشان کرده است: هيأت مديره اين شرکت هيچگونه برنامه اي براي واگذاري سهام شرکت ياد شده ندارد. مضافاً تا کنون درآمد فروش املاک شرکتهاي زيرمجموعه که بخشي از EPS عملکرد سال مالي منتهي به 31 خرداد 94 را تشکيل مي دهد محقق نشده و در نتيجه عملکرد واقعي شرکت در گزارشات سه ماهه طبق اطلاعات منتشر در سايت کدال، منجر به 28 ريال زيان شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن