تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819878824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز طرح یکسان سازی کد تلفن های ثابت در ایلام از پنجم آذرماه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آغاز طرح یکسان سازی کد تلفن های ثابت در ایلام از پنجم آذرماه ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام گفت: طرح یکسان سازی کد تلفن های ثابت در این استان از پنجم آذرماه آغاز می شود.


"حشمت اسدی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نرخ مکالمه های بین شهری در اجرای این طرح با ایجاد تغییراتی در شماره تلفن های ثابت مشترکان استان رایگان می شود.
وی با بیان اینکه در این طرح دو نوع تغییر اعمال خواهد شد، افزود: در شهرستان های ایلام، ایوان، دره شهر، بدره ، چرداول و سیروان عدد 3 به شماره های قبلی اضافه و هیچگونه تغییر دیگری اعمال نخواهد شد.
مدیرعامل ایلام ادامه داد: در شهرستان آبدانان سه رقم قبلی "622" حذف و "3362" به ابتدای شماره ها اضافه می شود و چهار رقم قبلی تغییری نمی کند.
اسدی یادآور شد: در شهرستان دهلران نیز 722 حذف و "3372" جایگزین شده، در شهرستان مهران "822" حذف و عدد " 3382" جایگزین شده و در ملکشاهی نیز با حذف "852" عدد "3385" جایگزین خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان حذف کدهای بین شهرستان ها، یکسان سازی کد استان، ضرورت در برقراری ارتباطات و کاهش هزینه مکالمه را از مزایای این طرح عنوان کرد.
اسدی، با بیان اینکه در این طرح شماره تلفن ثابت در استان هشت رقمی می شود گفت: درباره کسب اطلاعات این طرح سامانه های "118"، 1818"، "2020" و تارنمای شرکت مخابرات استان برای اعلام شماره های جدید آماده اطلاع رسانی به مردم خواهند بود.
وی اضافه کرد: با اجرای این طرح تمامی کدهای استان ایلام از "0841" و "0842" به "084" تغییر می کند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام گفت: در این طرح هیچگونه اختلال و تغییری در کابران اینترنت اعمال نخواهد شد. ک/3
7171/540


21/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن