تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803374972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت انگلیس، تعهدات خود مبنی بر مجازات تروریست‌ها را نقض می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دیلی میل:
دولت انگلیس، تعهدات خود مبنی بر مجازات تروریست‌ها را نقض می‌کند
دولت انگلیس، علی رغم تاکیدات وزیر کشور آن و تعهداتش در خصوص مجازات سازشکاران و همدستان با تروریسم، شیوه سازشکارانه ای را در برخورد با آنان در پیش گرفته است.


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ علی رغم قوانین سختگیرانه ای که انگلیس در برخورد با تروریست های بازگشتی، پس از ارتکاب جنایات وحشتناک و حمایت از گروه های تروریستی در سوریه و عراق وضع کرده و متعهد شده تا آنان را براساس احکام قضایی مجازات کند، روزنامه دیلی میل، خاطر نشان شده، حمایت دولت کامرون از گروه‌های تروریستی تشنه به خون مردم سوریه و عراق به جنایتکاران خود، توانایی شرکت در برنامه‌ای را می دهد که به آنها اجازه زندگی طبیعی، به نحوی که گویی هیچ اتفاقی نیفتاده، را می دهد.


این روزنامه فاش کرد که اکثریت 300 تروریست انگلیسی، پس از جنگ در کنار گروه های تروریستی در سوریه و عراق، به کشور خود بازگشته اند و اکنون، در شرایطی عادی، به زندگی طبیعی خود ادامه می‌دهند و حتی مسئولان انگلیسی، اماکنی را در اختیار آنان گذاشته تا در چارچوب برنامه ای دولتی، آنان را برای مبارزه با تروریسم آماده کند.


این روزنامه اشاره کرده است که دولت انگلیس، علی رغم تاکید وزیر کشور آن کشور و تعهداتش در خصوص مجازات سازشکاران و همدستان با تروریسم، شیوه سازشکارانه ای را در برخورد با آنان در پیش گرفته است.


دیلی میل، به عنوان نمونه‌ای از این شیوه سازشکارانه خاطرنشان گشت: مقامات انگلیسی به دو تروریست انگلیسی که برای جنگ در کنار گروه های تروریستی، به سوریه سفر کرده بودند، علی رغم دستگیری آنها به عنوان تروریست، بدون هیچ بازجویی اجازه ی بازگشت آن دو به منازل خود را داده است.


این روزنامه انگلیسی، توضیح داد که دو تن از تروریست های دیگر، با نام های احمد محمدی و شاهد میه، بدون آنکه اتهامی متوجه آن دو باشد، علی رغم تائید ارتباط عمیق آن دو با گروه تروریستی داعش، و حضور آنها در نواری ویدئویی به همراه دو تروریست دیگر که جوانان انگلیسی را به پیوستن به داعش دعودت می کرده اند، از بازداشت، آزاد شده اند.


این روزنامه به نقل از کارشناس قانون تروریسم و مدافع حقوق بشر، "جفری روبرتسون" می نویسد: به موجب قوانین بین المللی، دولت انگلیس باید مجازات تروریست هایی که مرتکب جنایات ضدبشری شده اند را متعهد شود.


روبرتسون، از دولت انگلیس خواست تا کاملا به محاکمه انگلیسی‌های شرکت کننده در جنایات گروه تروریستی داعش، پایبند باشد.


 روزنامه دیلی میل، چندی پیش نیز، از کشته شدن هشتمین انگلیسی حاضر در کنار گروه های تروریستی در سوریه و عراق، از میان حدود 1500نفر خبرداده بود؛ این آمار را نمایندگان مجلس عوام انگلیس نیز تائید کرده اند.


"پاتریک کاکبرن" نویسنده انگلیسی، نیز با انتشار مقاله ای در روزنامه "ایندیپندنت" به جنایات وحشیانه گروه تروریستی داعش در موصل اشاره کرده و به نقل از یکی از ساکنان این شهر که توانسته  از جنایات داعش به اربیل فرار کند، می نویسد: آنچه در این شهر اتفاق می افتد، بسیار به یک کابوس وحشتناک شباهت دارد و اهالی این شهر، از زمان ورود این تروریست ها بدان، و ویران سازی مساجد و عبادتگاه ها، از آنان بیزاری جسته اند.


طبق اظهارات این مرد، گروه تروریستی داعش، منازلی را که صاحبانش رها کرده و از آنجا گریخته اند را به اشغال خود در می آورد و تروریست های آن، برای یافتن اسناد رسمی این این املاک، به این خانه ها یورش می برند و چنانچه بر اسناد آن دست نیابند، به مالک آن ده روز فرصت می دهند بدانجا بازگردد که در غیر اینصورت، آن خانه را به مالکیت خود در می آورند.


او توضیح داد که طی دو ماه گذشته، تنها چند بار توانسته از منزل خود خارج شود و از ارتش عراق خواست تا هرچه سریع تر، شهر موصل را نجات دهد؛ اهالی این شهر از آنان استقبال خواهد کرد.


گروه تروریستی داعش، به صورت پی درپی به تجاوزات خود به مرقدها، مسجدها، کلیساها و بناهای تاریخی عراق ادامه می دهد و به صورت وحشیانه، تمام آثار باستانی و فرهنگی عراق را ویران می سازد.


همچنین، نیروهای تروریستی داعش جنایات وحشیانه و گسترده دیگری را علیه شهروندان عراق که تازه ترین آن، قتل عام قبیله بونمر در استان الانبار بوده است را مرتکب می‌شوند؛ به نحوی که صدها تن از فرزندان این قبیله را به دلیل مقاومت در مقابل این گروه تروریستی را ربوده و آنان را قتل عام کرده است.






انتهای پیام./







تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن