تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804120328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ تهاتری دربوستان مادرنشده است/ جمعیت در منطقه 22 مطابق استاندارد جهانی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نادری خبرداد
هیچ تهاتری دربوستان مادرنشده است/ جمعیت در منطقه 22 مطابق استاندارد جهانی
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت :رقم فروش این پروژه در اداره املاک شهرداری موجود و پرونده این موضوع برای همیشه بسته شده است.
 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،، علیرضا نادری معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در نشست خبری به اصلاحات طرح تفصیلی شهر تهران اشاره کرد و گفت: با تصویب این اصلاحات پهنه‌های سکونت کم شده، پهنه G (فضای سبز) 10 درصد افزایش یافته و هیچ تغییر پهنه‌ای صورت نگرفته است. مشخصات دقیق تغییرات همه "پارسل‌"ها موجود است.
 
وی با اشاره به اینکه  محدوده شهر تهران در طرح جامع 713 کیلومتر پیش‌بینی شده که در طرح تفصیلی این میزان به 648 کیلومتر رسیده است اظهارکرد: در حال حاضر محدوده 613 کیلومتری به تصویب رسیده که با حذف 7 یا 8 مورد اصلاحی این میزان کمتر هم می‌شود، مرجع تصویب خط محدوده شهرها فقط شورای عالی شهرسازی و معماری کشور است و شهرداری‌ها و شوراهای شهر تنها می‌توانند در این خصوص نظر مشورتی بدهند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در ادامه درباره بلندمرتبه‌سازی‌ در منطقه 22 تصریح کرد: طرح جامع ساختمان بلندمرتبه را تعریف کرده و گفته ساختمانی که 11 طبقه یا بیشتر باشد بلندمرتبه است که با احتساب طبقه همکف 12 طبقه نیز قابل قبول است.

نادری همچنین گفت: در منطقه 22 در اطراف دریاچه چیتگر تراکم سنگین جمعیتی داریم اما اینطور نیست که خدمات به کسی نرسد با این همه خدمات در این منطقه در یک نقطه خاص متمرکز است وبرخلاف آنچه درباره بارگذاری جمعیتی در منطقه 22 گفته می‌شود جمعیت در هکتار در این منطقه زیر 100 نفر است که مطابق با استاندارد جهانی است.
 
 وی تصریح کرد: بند 16 - 29 دفترچه طرح تفصیلی گفته در منطقه 22 استثنائاً 3 مصوبه موردی کمیسیون ماده 5 قابل قبول است که ضوابط خاصی را برای این منطقه تعریف کرده و بلندمرتبه‌سازی تا 21 طبقه را مجاز دانسته است.
 
نادری با اشاره به اینکه درشورای عالی شهرسازی و معماری تصمیم گرفته شد که بلندمرتبه‌سازی در منطقه 22 ممنوع اعلام شود و در این منطقه نیز طبق ضوابط دفترچه طرح تفصیلی عمل شود افزود:در حال حاضر در این منطقه در حال بازنگری در ضوابط ساخت‌وساز هستیم و سقف جمعیتی را نیز ظرف سه ماه به شورای عالی شهرسازی و معماری اعلام می‌کنیم.
 
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تاکید کرد: در برخی از مناطق مرکزی تهران جمعیت در هکتار 400 نفر است. با در نظر گرفتن تمام این موارد باید بگویم هیچ کس بلندمرتبه‌سازی در تهران را ممنوع نکرده و اصولاً هیچ عقل سلیمی این موضوع را نمی‌پذیرد.
 
نادری سپس در مورد روند تهیه طرح‌های موضعی و موضوعی گفت: 129 طرح در پیوست دفترچه طرح جامع مصوب سال 86 بوده که بخش عمده‌ای از آن تهیه شده و در این راستا 56 قرارداد منعقد کرده‌ایم.
 
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران درباره پروژه بوستان مادراظهار کرد: هیچ تهاتری درباره این زمین صورت نگرفته است این ملک به مساحت 7.1 هکتار کارشناسی و به قیمت روز فروخته شده  که رقم آن نزد اداره املاک شهرداری است. همچنین پروانه‌ای که برای این پروژه صادر شده بسیار سبک است و عوارض آن 170 میلیارد تومان بوده که هر ماه چک‌هایش وصول می‌شود.
 
وی خاطر نشان کرد: پرونده پروژه نور یا همان بوستان مادر در جلسه علنی قبلی شورای شهر برای همیشه بسته شد اما چند نکته لازم به ذکر است اول اینکه پروانه صادره را تنها مرجع قضایی می‌تواند باطل کند؛ دوم اینکه شورای عالی معماری و شهرسازی ظرف 15 روز فرصت اعتراض به پروانه‌ها را دارد که در این مدت درباره این پروژه اقدامی نکرده بلکه دو سال بعد اعتراف کرده همچنین نیمه جنوبی این ملک در طرح جامع در پهنه M قرار داشته و علاوه بر آن درختان موجود در این ملک نیز در دهه 70 قطع شده است.
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن