تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804607378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها ادامه دهنده راه حوزه ها هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر دفاتر نمایندگی ولی فقیه: دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها ادامه دهنده راه حوزه ها هستند یاسوج - ایرنا - مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها گفت: دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور ادامه دهنده راه و اهداف متعالی حوزه های علمیه هستند.


حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل پوررضا روز دوشنبه در آیین معارفه مسوول دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کهگیلویه وبویراحمد افزود: حوزه های علمیه اهدافی همچون نشان دادن راه درست به انسان برای رسیدن به فطرت خود را دنبال می کنند که این امر ازسوی دفاتر نهاد نمایندگی در دانشگاه ها نیز مد نظر است.
وی با اشاره به اینکه دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور باید فضا را برای رسیدن دانشجویان به قرب الهی فراهم کنند، اظهار کرد: برای تحقق امر مهم باید مسیر رسیدن تا هدف نهایی به خوبی با اجرای برنامه های معنوی و فرهنگی هموار شود.
پوررضا عنوان کرد: آنچه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد ضرورت آموزش علت یابی و پرسشگری در کنار تعلیم علوم تخصصی است.
مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎ها ادامه داد: در شرایط کنونی که دشمنان تهاجم فرهنگی گسترده را علیه کشور آغاز کرده اند باید درکنار تعلیم، مربی دانشجویان بود و در زمینه‎های اخلاقی و ارشادی فعالیت کرد.
وی تصریح کرد: دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه با برنامه‎ریزی و تلاش‎ صادقانه در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان و عمل به منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور فعالیت می کنند.
سرپرست دانشگاه یاسوج نیز در این آیین گفت: کارکنان و مسوولان این دانشگاه در تلاشند تا محیطی فرهنگی، پویا و مناسب برای تحصیل و تهذیب دانشجویان فراهم کنند.
شاپور رمضانی افزود: دانشجویان درکنار آموختن علم و دانش باید بتوانند ساختار فکری مناسب برای رشد و تعالی شخصیتی خود پیدا کنند تا در آینده مدیری شایسته و کارآمد برای نظام و کشور باشند.
وی با اشاره به اینکه عنصر اصلی دانشگاه، دانشجو است و با وجود آن دانشگاه مفهوم پیدا می کند، اظهارکرد: در شرایط کنونی نمی توان تنها به وظیفه اصلی دانشگاه که همان تعلیم و تریبیت است بسنده کرد بلکه باید سایر موارد نیز مدنظر قرار گیرد.
رمضانی عنوان کرد: وجود تشکل های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فرصت مناسبی برای رسیدن به اهداف والای دانشگاه ها است.
وی ادامه داد: وجود این تشکل ها و فعالیت آنها در دانشگاه ها یک مزیت است که تاثیرپذیر از مسایل سیاسی نیست.
رمضانی افزود: از بدو شروع به کار دانشگاه ها پس از انقلاب فرهنگی توطئه های فرهنگی دشمنان در دانشگاه ها برای جدایی قشر دانشجو و روحانیت آغاز شد.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره ) موضوع وحدت حوزه و دانشگاه را مطرح کرد و موجب یک دیدگاه جدید در این زمینه شد.
سرپرست دانشگاه یاسوج بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضور روحانیون در دانشگاه ها را ضروری دانست و شماری از آنها را به عنوان نماینده خود در دانشگاه های کشور منصوب کرد.
وی اظهار کرد: پس از رحلت امام خمینی (ره) و با گسترش فضاهای علمی و آموزشی دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور به فرمان رهبر انقلاب شکل گرفت.
رمضانی گفت: با شکل گیری این دفاتر در دانشگاه ها تبین و تعمیق باورهای دینی اعتقادی با اقدامات فرهنگی مناسب تقویت شد.
یوی افزود: ایجاد فضای معنوی و اسلامی در دانشگاه ها، رشد فضای اخلاقی بین دانشجویان و دانشگاهیان، هدایت و همفکری با تشکل های دانشجویی، حاکمیت بخشیدن به ارزشهای اصیل اسلامی و انقلابی در سطوح اجرایی دستگاه ها از برکات دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها است.
رمضانی مقابله با عقاید انحرافی و تهاجم فرهنگی، تقویت روحیه خودباوری و استقلال فکری دانشجویان، تقویت وحدت حوزه و دانشگاه را از سایر اهداف دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها عنوان کرد.
وی دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه یاسوج را از نهادهای تاثیرگذار دانست و گفت: این نهاد از بدو تاسیس به عنوان حلقه اتصالی برای تشکل های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه یاسوج بوده و اقدامات تاثیرگذاری نیز انجام داده است.
رمضانی افزود: دانشگاه یاسوج با حدود هفت هزار دانشجو جزو پیشگامان حوزه فرهنگی کشور محسوب می شود که بخشی قابل توجهی از این مهم مرهون تلاش مسوولان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه است.
در این آیین " حجت الاسلام قاسم مقدم" به عنوان رییس دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های کهگیلویه وبویراحمد و مسوول این نهاد در دانشگاه یاسوج معرفی و از خدمات "حجت الاسلام حافظ ثابت " مسوول پیشین این نهاد تقدیر شد.
حجت الاسلام مقدم پیش از این به عنوان مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مشغول خدمت بود.
حجت الاسلام ثابت به عنوان مسوول دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های پیام نور استان فارس منصوب شده است.
671/7533/ 684


19/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن