تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819522418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد اندک شاخص ها در بورس به دلیل خوش بینی به نتایج مذاکرات است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تحلیلگر بازار سرمایه درگفت وگو با پانا مطرح کرد: رشد اندک شاخص ها در بورس به دلیل خوش بینی به نتایج مذاکرات است خبرگزاری پانا : تحلیگر بازار سرمایه گفت : در بازار بورس سردرگمی از یک وضعیت قطعی بسیار مناسب تر است و درحال حاضر شرایط سردرگمی همراه با انتظار بهبود شرایط وجود دارد که موجب شده بازار نه رشد کند و نه افول و خرید و فروشهای محدود همراه با نوسان های اندک به وجود آمده است .
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۹ آبان ساعت 09:32



امیرحسین شریعتی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا درتحلیل بازار بورس بیان کرد: سال گذشته شاخص بورس تا 89 هزار واحد صعود کرده و بازده 135 درصدی را تجربه کرد که این رشد انتظاری و به دنبال شرایطی بود که به دلیل برگزاری انتخابات و دولت جدید به وجود آمده بود .
وی تصریح کرد: ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که در هفته های گذشته شاخص بورس حدود 1000 واحد رشد داشته است که مهمترین دلایل آن رشد انتظاری است چون مردم انتظار دارند که مذاکرات ایران و 5+1 به نتیجه برسد .
وی با بیان اینکه خوش بینی به نتایج مذاکرات چندان واقع بینانه نیست ، عنوان کرد: نحوه لغو تحریم ها به صورت پلکانی و غنی سازی هنوز مورد بحث است و هیچ یک حل نشده و رشد شاخص بورس بیشتر انتظاری است .
وضعیت قطعی دربازار بورس از سردرگمی بهتراست
تحلیلگر بازار سرمایه خاطرنشان کرد: در بازار بورس سردرگمی از یک وضعیت قطعی بسیار مناسب تر است و درحال حاضر شرایط سردرگمی همراه با انتظار بهبود شرایط وجود دارد که موجب شده بازار نه رشد کند و نه افول و خرید و فروشهای محدود همراه با نوسان های اندک به وجود آمده است . شریعتی با تاکید براینکه برای خروج از رکود چاره ای جز توافق در مذاکرات 5+1 وجود ندارد ، تصریح کرد: قطعیت زمانی مشخص نیست و در ابتدا ضرب الاعجلی 6 ماهه وجود داشت که به نتیجه نرسید و به نظر می رسید که توافق در ابتدای آذرماه به وجود می آید که آن هم عملی نشد .
کنترل تورم در شرایط رکودی
وی ادامه داد: این سکون برای اقتصاد کشور مناسب نیست و درحالی که تمامی بازارها در رکود است که تورم مهار شود این کاهش تورم چندان مفید نیست .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن