تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819861465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش های تهران و البرز از ابتدای مهر ماه تا کنون به 53 میلی متر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بارش های تهران و البرز از ابتدای مهر ماه تا کنون به 53 میلی متر رسید تهران-ایرنا- گزارش بارش ها از 11 ایستگاه باران سنجی شرکت آب منطقه ای تهران، نشان می دهد که بارش های ثبت شده در تهران و البرز از ابتدای مهرماه تاکنون به حدود 53 میلی متر رسیده است.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، بارش های استان های تهران و البرز از ابتدای سال آبی جدید (مهرماه92) تاکنون (شنبه 17 آبان93) با افزایش در مقایسه با زمان مشابه سال آبی گذشته و 63 درصد افزایش در مقایسه با دوره بلند مدت 47 ساله به حدود 53 میلی متر رسید.
این گزارش حاکی است که در زمان مشابه سال گذشته تنها 14 میلی متر بارش گزارش شده بود که بر این اساس، بارش های ثبت شده تا امروز (شنبه) در مقایسه با هفته گذشته که 28 میلی متر بارش گزارش شده بود، حدود 25 میلی متر بیشتر است.
بارش های آبان ماه امسال نیز از ابتدای ماه تاکنون، به حدود 30 میلیمتر رسیده که این میزان در مقایسه با آبان ماه دوره متوسط بلندمدت 40 درصد بیشتر است و بارش های آبان ماه سال گذشته بیش از 14 میلی متر ثبت شده بود.
سیراء کرج با 116.5 میلی متر در جایگاه نخست ایستگاه های پربارش در استان تهران و البرز ثبت شده است.
ایستگاه های نساء کرج با 113 و رودک جاجرود 112.5 میلی متر جایگاه های دوم و سوم پربارش ترین ایستگاه های بارانسنجی را به خود اختصاص داده اند.
میزان بارش های گزارش شده در سایر ایستگاه های بارانسنجی شرکت آب منطقه ای تهران به ترتیب آرموت طالقان با 95، لار 76، سد امیرکبیر 74، لتیان 73، بیلقان کرج 46، فیروزکوه 41، مطالعات تهران 25، و ورامین بیش از 15 میلی متر می باشد.
تهرام/9977/ 699


17/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن