تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارخانه کنستانتره سنگ آهن اسدآباد آماده بهره برداری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کارخانه کنستانتره سنگ آهن اسدآباد آماده بهره برداری است اسدآباد- ایرنا- فرماندار اسدآباد با اشاره به اتمام عملیات احداث کارخانه کنستانتره سنگ آهن گفت: قرار است این واحد صنعتی با حضور معاون رئیس جمهوری و وزیر صنعایع و معادن کشور بهره برداری شود.


"مسعودبکائی " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارخانه کنستانتره سنگ آهن توسط شرکت صبانور احداث شده و پس از گذراندن مرحله تست زنی هم اکنون به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی تصریح کرد: برای احداث این کارخانه 200 میلیارد ریال هزینه شده است و برای حصارکشی محوطه 60 میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.
بکائی با اشاره به اینکه کارخانه ظرفیت تولید 600 هزار تن محصول را در سال دارد گفت: در این مجموعه 200 نفر به صورت مستقیم و 500 نفر به طور غیر مستقیم مشغول بکار می شوند.
وی همچنین از خریداری و حمل ماشین آلات کارخانه گندله سازی خبر داد و افزود: این کارخانه با 30درصد پیشرفت در حال احداث است و امیدواریم تا خرداد سال آینده بهره برداری شود.
فرماندار اسدآباد با بیان اینکه شهرستان اسدآباد در بخش معدن پتانسیل خوبی دارد گفت: بیش از 50 میلیون تن ذخیره سنگ آهن در این منطقه شناسایی شده و ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.
شهرستان اسدآباد با دارا بودن 110 هزار نفر جمعیت در غرب استان و در 45 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7527/2624


17/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن