تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819640405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جشنواره مد و پوشش اسلامی ایرانی در منطقه 7


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: برگزاری جشنواره مد و پوشش اسلامی ایرانی در منطقه 7
معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برگزاری جشنواره مد و پوشش اسلامی ایرانی با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و الگوسازی پوشش مناسب اجتماعی بانوان در این منطقه خبر داد.
به گزارش نامه نیوز، محمود منیعی با اعلام این مطلب افزود: به دلیل اهمیت نقش زنان در خانواده و تاثیر گذاری و تاثیر پذیری  آنها در جامعه و نقش های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی سیاسی که ایفا می کنند این جشنواره همزمان با اجرای آن در دیگر مناطق شهر تهران در منطقه 7 نیز برگزار می شود.

وی در ادامه از توزیع فراخوان بخش خلاقیت های فرهنگی هنری سومین جشنواره تسنیم در سطح محلات منطقه خبر داد و گفت: جشنواره بهترینها از دورریختنی ها، مسابقه عکس زن، شهر، فعالیت با پوشش اسلامی ایرانی از دیگر   جشنواره هایی است که در منطقه 7 برگزار می شود.

معاون شهردار منطقه 7 با بیان اینکه جشنواره مد و پوشش اسلامی ایرانی در دو بخش طراحی پوشش اجتماعی (مانتو، فرم اداری و چادر) و طراحی پارچه برگزار می شود، عنوان کرد: شهروندان می توانند آثار خود را به صورت  لوح فشرده حاوی مشخصات صاحب اثر، عکس اثر و مشخصات اثر به دبیرخانه منطقه 7 تا تاریخ دهم آذر ماه تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره بهترین ها از دورریختنی ها در چهار بخش کارگاه های آموزشی، مسابقه، کارگاه تخصصی و نمایشگاه ها با دو گرایش حرفه ای و تجربی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: علاقمندان می توانند آثار خود در قالب طراحی و ساخت حجم، نقاشی، تکه های چسباندنی، عروسک های پارچه ای، چهل تکه  به دبیرخانه منطقه 7 تا تاریخ دهم آذر ماه ارسال کنند.

منیعی با اشاره به فراخوان بخش ابتکارات جامعه محور سومین جشنواره تسنیم در سطح محلات، یادآور شد: این جشنواره با هدف توانمندسازی و ارتقای قابلیت های بانوان، ترویج  سبک زندگی اسلامی ایرانی، حمایت از نهاد خانواده، اشاعه و ترویج فرهنگ یکدلی و ایثار و زمینه سازی برای مشارکت های اجتماعی بانوان برگزار می شود.

به گفته معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 شرکت در این جشنواره برای عموم گروه های داوطلب بانوان علاقمند در سطح محلات آزاد است و شهروندان می توانند تا پایان آبان ماه آثار خود را به دبیرخانه منطقه 7 ارسال کنند.




منبع: مهر


۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن