تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819932218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف از اجراي برنامه هاي دهه ايمني راه ها، كاهش سوانح جاده اي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۹:۱۸ق.ظ)
مدير كل راه و شهرسازي گلستان: هدف از اجراي برنامه هاي دهه ايمني راه ها، كاهش سوانح جاده اي است مديركل راه و شهرسازي گلستان اعلام كرد كه هدف اصلي از نامگذاري و اجراي برنامه هاي متعدد در دهه ايمني راه ها، كمك به ارتقاي سطح فرهنگ و تغيير رفتار رانندگان در جهت كاهش سوانح جاده اي است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي بخش رستمي در جلسه هماهنگي اجراي برنامه هاي دهه ايمني راه ها در اين اداره كل اظهارداشت: با توجه به نامگذاري اين دهه، تمام تلاش و همت كارشناسان و مسؤولان مرتبط بر اين است كه سالانه از ميزان تصادفات و مرگ و مير ناشي از تصادفات جاده اي كاهش يابد.
به گفته وي، در هفته ايمني راه ها بيش از همه تلاش است كه موتورسواران كه عمده آنان جوانان هستند نسبت به خطرات تصادفات رانندگي آگاه شوند.
رستمي ادامه داد: از مهمترين اقدامات در اين زمينه نيز، اهميت به آموزش همگاني و حساس كردن كاربران جاده ها نسبت به موضوع ترافيك و سوانح و حوادث است و پس از آن نيز، تعامل و جلب مشاركت همه نهادها به ايمني وسايل نقليه و راه ها است.
وي اظهارداشت: كارگروه امور اجتماعي، آموزش و فرهنگ كميسيون ايمني راه ها با هدف توجه افكار عمومي به موضوع ايمني و تقويت همكاري مردم و دولت در موضوع ايمني راه هاي مواصلاتي، 14 تا 25 آبان را به عنوان دهه ايمني راه ها و مسئوليت هاي ما نامگذاري كرد.
به گفته وي، اين كارگروه 14 آبان را به عنوان روز فرهنگ عمومي و ايمني، 15 آبان را روز امداد و نجات، 16 آبان را به عنوان روز آموزه هاي ديني و ايمني و 17 آبان ماه سال جاري را روز سفر سالم با وسايل حمل و نقل عمومي اعلام كرد.
رستمي ادامه داد: اين كارگروه همچنين 18 آبان را به عنوان راه و خودرو ايمن، 19 آبان را روز دانش آموزان و ايمني، 20 آبان را روز مشاركت مدني و ايمني و 21 آبان ماه را به عنوان روز عابران پياده و ايمني نامگذاري كرد.
وي گفت: 22 آبان ماه نيز در تقويم كارگروه امور اجتماعي، آموزش و فرهنگ ايمني به عنوان روز موتورسيكلت سواري ايمن، 23 آبان ماه را به عنوان روز خانواده و ايمني، 24 آبان را روز بهداشت جسم و روان و ايمني و 25 آبان ماه سال جاري را به عنوان يادمان قربانيان سوانح رانندگي تعيين شده است.
مديركل راه و شهرسازي گلستان ادامه داد: همكاري در اجراي برنامه هاي پيش بيني شده در استان، چاپ و نصب بنر حاوي شعارهاي ايمني، شركت در مانور امداد و نجات، برگزاري مانور ماشين آلات راهداري و درج و پخش پيام هاي ترافيكي از تابلوهاي VMS از برنامه هاي اين اداره كل در اين دهه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن