تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819968232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هماهنگي راهداران گلستاني براي افزايش ايمني جاده ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آبان ۱۳۹۳ (۵:۲ق.ظ)
زمستان در راه است؛ هماهنگي راهداران گلستاني براي افزايش ايمني جاده ها با نزديك شدن به فصل زمستان، مديران و كاركنان راه و شهرسازي گلستان طي جلسه اي گردهم آمدند تا بستري مناسب تر از گذشته را براي بهره‌مندي بيشتر از امكانات يكديگر و دست‌يابي به اهداف طرح زمستاني فراهم سازند.
به گزارش خبرگزاري موج، هم انديشي و هماهنگي براي راهداري زمستاني و رفع ابهامات رؤساي ادارات راه و شهرسازي و راهداران از اهداف ديگر چهارمين جلسه شوراي راهداري گلستان بود.
مديركل راه و شهرسازي گلستان در اين جلسه، مناسب‌ترين شكل كار را در طرح راهداري زمستاني، حركت تيمي دانست و گفت: تنها در جريان يك همكاري و تعامل گسترده است كه مقدمات دست‌يابي به اهداف تعيين شده فراهم مي‌شود.
علي بخش رستمي با قدرداني از فعاليت هاي راهداري تابستانه، اظهارداشت: در اين طرح مي طلبد كه علاوه بر تعامل و هماهنگي ما بين ادارات شهرستاني از توان امدادي ساير بخش ها نظير پليس راه، دهياري ها، بخشداري ها، پيمانكاران بومي و ملي و بخش خصوصي فعال در استان و استان هاي همجوار نيز، استفاده شود.
به گفته وي، براي جلب همكاري اين بخش ها در هنگام بارش نزولات آسماني، كنترل ترافيك محورها و تبادل و پايش آمار و اطلاعات جاده‌اي، لازم است كه جلسات هماهنگي برگزار شود.
رستمي با بيان اينكه استفاده از تمام امكانات و ماشين آلات راهداري و به موقع باز كردن جاده‌ها در فصل زمستان امري مهم و ضروري است، افزود: ايجاد بانك اطلاعاتي از دستگاه هاي سنگين برف روب راهداري مي تواند اقدامي كارساز در جهت هماهنگي بيشتر در اين فصل باشد.
مديركل راه و شهرسازي گلستان بر تداوم انجام فعاليت هاي راهداري از قبيل نظافت حريم راه ها، تعويض گاردريل هاي آسيب ديده، ذخيره سازي شن و نمك، ساماندهي علائم و تابلوهاي هشداردهنده و نظاير آن تاكيد كرد.
وي گفت: اين اقدامات از جمله كارهايي است كه مطابق برنامه و براي افزايش ضريب ايمني محورهاي مواصلاتي استان بويژه نقاط برف گير در فصل زمستان، لازم است تداوم داشته باشد.
رستمي اضافه كرد: استفاده از ظرفيت خيران و اهالي روستاها از راهكارهاي ديگري است كه مي توان در جهت بهسازي و ايمن‌سازي راه ها بويژه محورهاي روستايي استان از آن بهره برد.
وي همچنين تاكيد كرد كه راهدارخانه‌هاي استان به امكاناتي از جمله كمك‌هاي اوليه، البسه گرم و مواد غذايي براي مسافران در راه مانده مجهز شوند.
مديركل راه و شهرسازي گلستان متذكر شد: شرايط اقليمي و جغرافيايي منطقه به گونه اي است كه شاهد حجم بالاي ترافيك در محورهاي استان هستيم و براي كنترل و نظارت، افزايش ضريب ايمني و ارائه خدمات مطلوب به كاربران راه ها نيازمند مديريت قوي مي باشيم.
بررسي تازه‌ترين مباحث مربوط به حوزه راهداري و فناوري هاي مربوط به آن با هدف هماهنگي بيشتر در آستانه عمليات راهداري زمستاني از موارد ديگري بود كه در اين جلسه به آن پرداخته شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن